کلانتری، یکی از ضروری ترین نیاز مردم هر منطقه است

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رییس هیئت امنای محمود آباد شهرستان اصفهان با تقدیر از توجه ویژه نیروی انتظامی به تامین امنیت تولیدکنندگان و صنعتگران از کلانتری به عنوان یکی از ضروری ترین نیاز مردم یاد کرد.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پایگاه خبری پلیس، مهندس “گلکار” صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح کلانتری ۳۴ محمود آباد شهرستان اصفهان به خبرنگار ما گفت: شهرک صنعتی محمود آباد با وسعتی بالغ بر ۸۰۰ هکتار زمین یکی از اولین شهرک های صنعتی کشور است که از طریق بخش خصوصی و غیر دولتی کار خودش را از ابتدای انقلاب اسلامی در جهتی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت خودجوش انجام داده است.
 
 
وی با تقدیر از توجه ویژه نیروی انتظامی به تامین امنیت این منطقه گفت: افتتاح کلانتری ۳۴ محمود آباد در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
 
این مقام مسئول وجود کلانتری را یکی از ضروری ترین نیاز مردم هر منطقه ای عنوان کرد و اظهار داشت: مسلماً در شهرک صنعتی محمود آباد هم که سالانه بالغ بر ۳۰ هزار فرصت اشتغال ایجاد می کند و همچنین به لحاظ وجود بخشی از اتباع بیگانه که در این منطقه فعال می باشند وجود یک کلانتری که امنیت این منطقه را تامین و نظارت کامل تری بر محیط های اداری و صنعتی داشته باشد احساس می شد.
 
 
گلکار در پایان تاثیر کلانتری جدید بر امنیت این منطقه را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر آمادگی همهی مردم، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای همکاری و تعامل با ماموران نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از جرم و بزهکاری تاکید کرد. /ل
 
 
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.