کلاه کج: از انتخابم راضی هستم

‘عادل کلاه کج’که به همراه دیگر بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان از هفته گذشته در اردوی آمادگی این تیم در ترکیه حضور دارد، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود:بااینکه ازبرخی تیم های مطرح فوتبال ایران ازجمله استقلال تهران پیشنهاد داشتم،ولی از اینکه تیم سپاهان را انتخاب کردم ، خرسندم .

این بازیکن که سال گذشته در تیم مس کرمان حضور داشت،در ادامه گفت : تیم سپاهان بهترین تیم فوتبال ایران در ۱۰سال گذشته است،ثبات مدیریتی و انسجام تیمی و حضور ‘زلاتکو کرانچار’درتیم سپاهان اصفهان به عنوان سرمربی ، سبب شد که به این تیم بپیوندم .

وی با اشاره به حضور تیم سپاهان اصفهان در رقابتهای فوتبال باشگاه های آسیا اظهارداشت : پس از بررسی های همه جانبه از میان پیشنهادهایی که داشتم به این نتیجه رسیدم که به تیم سپاهان ملحق شوم .

کلاه کج با اشاره به فشار تمرینی بازیکنان در اردوی آمادگی این تیم در ترکیه گفت:بازیکنان تیم سپاهان فشار تمرینی سختی را در۱۰ روزی که از تشکیل اردوی آمادگی این تیم در ترکیه می گذرد،متحمل شده اند. تمرینات بدنسازی و کار با توپ، برنامه هایی هستند که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: افزون بر آن، تاکنون سه دیدار تدارکاتی نیز در اردوی ترکیه انجام داده ایم که به دور از کسب نتایج، دیدارهای تدارکاتی در ایجاد هماهنگی بین بازیکنان بسیار موثر بوده است.

ملی پوش سابق تیم فوتبال ایران در پایان گفت : با تغییراتی که در تیم سپاهان صورت گرفته است به نظر من این تیم همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران خواهد بود.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، از روز یکشنبه هفته گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی’قزلجه حمام’ در نزدیکی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شد.

خاورم * ۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۷۱۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.