“کلاه پهلوی” از دشوارترین آثار دوران حرفه‌‌ای‌ام بود/ قضاوتهای زود هنگام سلیقه عده ای را زیر سوال برد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

امین حیایی ایفاگر نقش” کریم” در مجوعه “کلاه پهلوی” با اشاره به مراحل کار این پروژه در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: احساس می‌کنم بازی در “کلاه پهلوی” یکی از سخت ترین کارهای دوران بازیگری ام بود .
وی با اشاره به بودجه و مشکلات فراوان این مجموعه، تصریح کرد: مجموعه “کلاه پهلوی” با مشکلاتی چون بودجه، ساخت دکور و نیز پرداخت به موقع دستمزدها مواجه شد که با همه این شرایط همه تیم بازیگران، با عشق درکنار یکدیگر کار کردند.
بازیگر نقش “کریم”، افزود: “کلاه پهلوی”‌ رمان زیبایی است که در یاد و خاطره ها می‌ماند و جز بهترین آثار تلویزیونی می‌شود.
حیایی با اشاره به قضاوتهای زود عده ای از منتقدان و مخاطبان، گفت:‌ به جرأت می‌گویم از قسمت دهم به بعد مردم برای پخش این مجموعه لحظه شماری کرده و دیگر کسی در خیابان ها نمی‌ماند.
وی ادامه داد: معتقدم هنوز سریال به معرفی مکان و شخصیت ها می‌پردازد و قضاوت در خصوص “کلاه پهلوی”‌ و نوع بازی ها زود است.
حیایی با اشاره به ۶ سال فیلمبرداری این پروژه اظهار داشت: ۶ سال فیلمبرداری مجموعه “کلاه پهلوی”‌ طول کشید و درکنار آن یک سال هم به دلایل مختلفی پروژه متوقف شد، ولی خوشبختانه همه بازیگران و عوامل با تعهد و نیز با صمیمیت سر پروژه حاضر شده و کار را پیش می‌برند.
این بازیگر درخصوص تسلط “سید ضیا الدین دری”؛ گفت:‌ “سید ضیا الدین دری” ۱۳ سال روی داستان ” کلاه پهلوی” کار کرد و دکوپاژ زیبایی را برای این اثر در نظر داشت.
وی با اشاره به چگونگی بازی همسر خود “نیلوفر خوش خلق”؛ تصریح کرد: معتقدم همسرم بازی خوبی را ارائه داد و توانست در نقش” فاطمه” به زیبایی بدرخشد.
حیایی تصریح کرد: البته تیم خانمها راحت تر بودند و خیلی درگیر سختی های کار نبودند و در زمان کمتری به ایفای نقش می‌پرداختند.
این بازیگر با اشاره به فراز و فرود نقش “کریم”‌، ابراز داشت: بعد از گذشت قسمتهای زیادی “کریم”‌ نقش خود را نشان می‌دهد و در جاهایی با لحجه و در زمانهای دیگری بدون لهجه صحبت می‌کند.
وی ادامه داد: بازی من در “کلاه پهلوی”‌ بسیار متفاوت از دیگر کارهایم بوده و قضاوتهای زود عده‌ای، فقط باعث می‌شود که سلیقه خودشان را زیر سوال ببرند.
حیایی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با وجود “محمدرضا شریفی نیا” و “سید ضیا الدین دری”‌ بازیگران به درستی انتخاب شدند و همگی از عهده نقشهای خود برآمدند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.