کلکسیونی از انواع تلویزیون‌های LEDعظیم

۲۵م دیماه ، آی تی ایران – نمایشگاه CES2013 امسال درحالی به کار خود در شهر لاس‌ وگاس پایان داد که بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی جهان، جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید جهانیان قرار دادند. شارپ نیز امسال با مجموعه‌ای از جدیدترین تلویزیون‌های LED و کواترون صفحه بزرگ خود از ۶۰ تا ۹۰ اینچی در CES شرکت داشت.

این سری از تلویزیون‌های بسیار باریک و در عین حال بزرگ با برخورداری از تکنولوژی اختصاصی کواترون، جزئیات رنگی به مراتب ارتقاء‌یافته تری (شامل خطوط صاف‌تر، رنگ‌های طلایی و زرد شفاف‌تر و آبی‌های عمیق‌تر)را بدون نیاز به اصلاح رنگ، ارائه می‌دهند.

در سری ۸ تلویزیون‌های AQUOS، شارپ توانست ضمن معرفی ویژگی Super Bright، موتور کنتراست هوشمندی را ارائه دهد که برای ایجاد تصاویر براق با کنتراست بالا به‌کار می‌رود و با اعمال آنالیز سیگنال‌ها، شفافیتی برابر پنجاه درصد بیشتر ایجاد می‌نماید. شارپ همچنین در این نمایشگاه غول ۹۰ اینچی خود را که بزرگ‌ترین تلویزیون LED جهان است به نمایش گذاشت.

این تلویزیون بزرگ کاملا ظریف و باریک بوده و ضخامتی برابر ۱۲٫۷ سانتی‌متر دارد و به‌راحتی قابل نصب بر دیوار است و مصرف انرژی آن در کمال تعجب حتی از دو لامپ حبابی۷۵ واتی هم کمتر است! تکنولوژی منحصربه‌فرد AquoMotion 240 در این تلویزیون سبب شده تا محوشدگی تصویر در حین پخش تصاویر متحرک با سرعت بالا نظیر آنچه در فیلم های اکشن و تصاویر ورزشی می بینیم، کاملا برطرف شود و با قابلیت اتصال به شبکه‌های Wi-Fi و برخورداری از رابط کاربری SmartCentral امکان استفاده کاربران از طیف وسیعی از اپلیکیشن ها، از جمله فیس‌بوک و توئیتر و نتفلیکس گرفته تا یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی فراهم آید. همچنین با نصب دوربین مخصوص این تلویزیون، امکان چت تصویری نیز با نرم‌افزارهایی نظیر اسکایپ وجود دارد.

شارپ همچنین تلویزیون ICC PURIOS خود را که یک تلویزیون فوق HD است در اختیار علاقمندان قرار داد. این تلویزیون ۴K شصت اینچی که دارای تکنولوژی ICC یا ایجاد شناخت یکپارچه (Integrated Cognitive Creation) است به بینندگان تجربه‌ای از تصاویر ارائه می‌دهد که همانند شناخت آنان از اشیاء و مناظر حقیقی است.

این فناوری فوق مدرن با تبدیل سیگنال‌های HD به ۴K، در حقیقت سیگنال‌های اپتیکال را جایگزین سیگنال‌های الکتریکی می‌کند که این فرایند بر کیفیت تصویر و خروجی رنگ تاثیرگذار است و جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون ICC Purios مانند سایر تولیدات ۴K دارای رزولوشن ۲۱۶۰ x 3840 است که اجازه نمایش بیش از هشت میلیون پیکسل را می‌دهد و قابلیت استفاده از اینترنت از طریق Wi-Fiرا نیز دارد.
IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.