کلیه مشمولان سال‌های ۵۵ تا پایان مهرماه ۷۳ برای اعزام به خدمت

سازمان وظیفه‌عمومی ناجا فراخواند:

خبرگزاری پانا: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مهر ماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارشخبرگزاری پانا، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب وغیرغایب متولد سال ۵۵ تا پایان مهرماه ۷۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت، در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم این سال‌ها که برگ آماده به خدمت در تاریخ ۱۹ مهر ماه سال از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت کرده‌اند، باید راس ساعت و تاریخ درنظرگرفته شده درمحل و مراکز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور داشته باشند.

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ مهر ماه سال هستند، باید راس ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ مرداد ماه سال هستند باید در ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۱۹ مهرماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

کلیه متولدان سال‌های ۱۳۵۵ تا پایان مهرماه سال ۱۳۷۳ مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده و باید به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خویش، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند و چنانچه در مهلت‌های مقرر قانونی وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند، غایب شناخته شده و طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش ننشده‌اند می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت این برگ اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.