لئوناردو: آنچلوتی در پاریس می‌ ماند

۲۵فروردین۱۳،

 لئوناردو برزیلی در مصاحبه ای تلویزیونی همچنین دربارهٔ دیوید بکام اعلام کرد این بازیکن انگلیسی قرار است دربارهٔ ماندن در پاری سن ژرمن در فصل آینده تصمیم گیری کند.

وی گفت:‌ « کارلو همانند مسئولان باشگاه تلاش می کند در لیگ به قهرمانی برسد. ما قصد داریم با او ادامه دهیم و این موضوعی بسیار مهم است اما در این شرایط اولویت قهرمانی در لیگ یک و جام حذفی است و زمان مناسبی برای مطرح کردن این موضوع نیست .»

لئوناردو دربارهٔ آنچلوتی گفت: « رئال مادرید از مدت ها قبل پیشنهادهایی را مطرح کرده است .»

آنچلوتی در مصاحبه ای کوتاه احتمال پیوستن خود را به رئال مادرید رد کرد.

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن دربارهٔ بکهام نیز گفت: « بکهام در سی و هشت سالگی باید تصمیم بگیرد. او دوست دارد به حضور در میادین ادامه دهد و این به شرایط او بستگی دارد. درهای پاری سن ژرمن به روی او باز است .»

وی دربارهٔ آینده خود در پاری سن ژرمن گفت: « من می خواهم کاری انجام دهم که بدون حضورم نیز ادامه داشته باشد. طبیعی است که من قصد دارم ادامه دهم اما اتفاقات غیر منتظره را نیز باید در نظر گرفت .»

بعد از روی کار آمدن مالکان قطری که منابع مالی نامحدودی دارند، شایعات دربارهٔ پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات افزایش یافته است.

انتقال کریستیانو رونالدو،‌ مهاجم پرتغالی رئال مادرید، از این شایعات است.

لئوناردو دربارهٔ رونالدو گفت: « رونالدو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد. خود او هم نمی داند چه اتفاقی می افتد .»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.