“لئوناردو دی کاپریو” در فیلمی از مارتین اسکورسیزی

۲۲ آبان ،

فیلم سینمایی “جزیره شاتر” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی “جزیره شاتر” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و همچنین بازی لئوناردو دیکاپریو امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.
بنابراین گزارش تفسیری؛‌ در این فیلم بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو، مارک روفالو، بن کینگزلی، میشل ویلیامز، کیلی مورتیمر به ایفای نقش پرداخته اند که مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۰ این فیلم را کارگردانی کرده است.
بنابراین گزارش تفسیری؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده “تری دانیلز” و همکارش “چاک ایول” ماموریت می یابند، برای تحقیق درباره مفقود شدن یکی از خطرناک ترین مجرمان روانی زنی به نام “ریچل ” که به جرم خفه کردن ۳ فرزند خود در آب محکوم شده به جزیره کوچکی در حوالی شهر بوستون به نام “جزیره شاتر” بروند و این جزیره متروکه که محل نگهداری خطرناک ترین مجرمان روانی است آبستن اتفاقات رمز آمیزی برای این دو نفر است.
گفتنی است؛ اسکورسیزی تاکنون فیلم هایی چون “خیابان پایین شهر”، “راننده تاکسی”، “نیویورک نیویورک”، “گاو خشمگین”، “بعد از ساعت ها”، “رفقای خوب”، “دارو دسته نیویورکی ها”، “رفتگان”، “جزیره شاتر”و “هوگو” را کارگردانی کرده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.