لاریجانی:امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی در انزوا قرار دارد

یکشنبه ۴ تیر – ۱۱:۱۲:۵۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی در انزوا قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ماهر الطاهر عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین بعد از ظهر شنبه (۳ تیر) با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار لاریجانی با تمجید عنصر مقاومت در مبارزات مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر قدس امروز بیش از هر زمانی در انزوا قرار دارد و وقوع انقلاب‌های اسلامی در منطقه به تشدید این انزوا کمک کرده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط کنونی جهان اسلام می‌طلبد که مسلمانان با حفظ اتحاد خود موضع واحدی در مقابله با سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.
 وی با یادآوری اوضاع سوریه گفت: سوریه طی چند دهه گذشته در خط اول مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قرار داشته است و به همین سبب مورد هجمه از سوی دشمنان خود قرار گرفته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که باید به سوریه مهلت داد در قالب انجام اصلاحات دمکراتیک در جهت حل مشکلات داخلی خود گام بردارد.
در پایان آقای لاریجانی با اشاره به روند کلی ا نقلاب های مردمی در منطقه اظهار داشت: این انقلاب ها مراحل تکمیلی خود را به سمت پیروزی نهایی طی می‌کنند و از این روز دشمنان قصد دارند با سنگ اندازی، ملت های اسلامی را از نیل به مقصود نهایی باز دارند.
در ادامه این دیدار ماهر الطاهر عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تمجید از رویکرد مستمر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های فلسطین طی سه دهه گذشته، گفت: حمایت بنیادین جمهوری اسلامی ایران از آرمان و مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ناشی از باورهای دینی مردم و مسئولان آن بوده است.
وی با یادوری وقوع انقلاب‌های منطقه یادآور شد: آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در پی سوء استفاده از تحولات اخیر منطقه ای و به انحراف کشاندن آنها هستند که لازم است با حفظ هوشیاری و وحدت، توطئه آنها را ناکام گذاشت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۱۱۲۵۳۹۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.