لاریجانی: ارتباط من با مشایی دروغ است

۳۱فروردین۱۳،

اسفندیار رحیم مشایی این روزها، تنها ارتباط وی با محمود احمدی نژاد نیست که خبرساز است، بلکه تنها ادعای رابطه وی با یکی از مسئولان کافی است تا برجنجال‌های کنونی فضای سیاسی کشور بیفزاید.

روزنامه ابتکار: اسفندیار رحیم مشایی این روزها، تنها ارتباط وی با محمود احمدی نژاد نیست که خبرساز است، بلکه تنها ادعای رابطه وی با یکی از مسئولان کافی است تا برجنجال‌های کنونی فضای سیاسی کشور بیفزاید.

 مانند ادعای معرفی وی توسط علی لاریجانی به محمود احمدی نژاد، چیزی است که ابتدا توسط صادق محصولی بیان شد و سپس از سوی مجلس تکذیب شد. تکذیبیه ای که البته محصولی آن را نپذیرفته است.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در یک جمع دانشجویی با بیان اینکه بنده مشائی را اولین بار در دولت نهم دیدم، گفت: آقای علی لاریجانی به بنده گفت ایشان مشائی را به آقای احمدی‌نژاد معرفی کرده و گفته او به درد کارهای فرهنگی شهرداری می‌خورد.

این موضوع سبب شد تا روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای سخنان محصولی در این خصوص را«کذب محض» اعلام کند. در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده است: طبق اظهارات خودشان ارتباط آقایان احمدی‌نژاد و مشایی به سال‌های دور و زمان حضور آقای احمدی‌نژاد در آذربایجان غربی برمی‌گردد و مشخص نیست که آقای محصولی با چه نیتی این اظهارات را بیان کرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است‌: آقای احمدی‌نژاد در زمانی که شهردار تهران بود، از آقای لاریجانی به عنوان رئیس وقت صدا و سیما درخواست کرد که آقای اسفندیار رحیم مشایی که در آن زمان کارمند رادیو و تلویزیون بود، به شهرداری تهران منتقل شود که با انتقال وی موافقت شد.

روابط عمومی مجلس در پایان اظهارامیدواری کرده است که سیاسیونی که می‌خواهند در عرصه انتخابات فعال باشند، در نقل مطالب دقت کنند و رسانه‌ها نیز در انتقال صحیح مطالب دقت کافی را داشته باشند.

صادق محصولی نیزدر واکنش به تکذبیه لاریجانی دربارهٔ معرفی کردن مشایی به احمدی‌نژاد از سوی وی گفت:‌ خود آقای لاریجانی در جلسه‌ای به بنده این موضوع را گفت.

فارس نوشت، محصولی ادامه داد: اما اگر لاریجانی می‌گوید که من مشایی را معرفی نکرده‌ام ما نیز فرض را بر عهده ایشان می‌گذاریم اما خداوند در روز قیامت دربارهٔ صدق و کذب این خبر قضاوت خواهد کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.