لاریجانی: تاخیر بودجه، احتمال بودجه چند دوازدهم را بیشتر می‌کند

۲۱م دیماه ،

forootan-1-58.jpg

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه ارائه بودجه به تاخیر افتد احتمال بودجه چند دوازدهم را بسیار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی با حضور در مزار آیت‌الله صافی گلپایگانی در جمع خبرنگاران دربارهٔ تاخیر ارائه لایحه بودجه به مجلس، اظهار کرد: بودجه از آن چیزهایی نیست که مستقلا مجلس بتواند تصمیم‌گیری کند و طبق قانون اساسی، دولت باید لایحه دهد. اگر می‌توانستیم راسا تصمیم‌گیری کنیم به صورت طرح بررسی می‌شد اما برای بودجه این امکان وجود ندارد.

وی با بیان این‌که «تاخیر در ارائه بودجه، احتمال بودجه چند دوازدهم را بسیار می‌کند»، گفت: این به نفع کشور نیست؛ زیرا کشور در ماه‌های اول با برنامه روشنی از نظر بودجه جلو نمی‌رود.

وی مشکلات کشاورزی و دامداری مردم منطقه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی باید پیگیری شده و از آن‌ها حمایت شود.

رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد زمینه اشتغال، افزایش مهاجرت و عدم توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و دامداری منطقه را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار عنوان کرد و گفت: باید در بسیاری از تصمیمات مسائل اصلاحی و ممانعت را به طور جد در دستور قرار داد، کمیسیون‌های مربوطه در مجلس نیز این موضوعات را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.