لالویچ: خوشحالیم که المپیکی ماندیم/ مدرن سازی کشتی را ادامه می دهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – رئیس فدراسیون جهانی کشتی از همه اعضای کمیته بین المللی المپیک برای نگاه داشتن این ورزش در بازیهای المپیک عمیقا سپاسگذاری کرد.

محمدرضا آخوندی: تنها لحظاتی پس از رای مثبت اعضای کمیته بین المللی المپیک به ادامه حضور کشتی در بازیهای سی دوم و سی و سوم، نناد لالوویچ به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی کشتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالهای آنان پاسخ داد. او در ابتدای سخنانش گفت: « رای مثبت اعضای کمیته بین المللی المپیک نشان داد تغییراتی که ما آغاز کرده بودند، تفاوت را در این ورزش ایجاد کرده و من به تک تک شما این قول را می دهم که روند مدرن شدن هرچه بیشتر کشتی همچنان ادامه داشته باشد. ما تلاش خود را بکار خواهیم بست تا یکی از بهترین اعضای جنبش المپیک باشیم.»
وی ادامه داد: « من همچنین می خواهم کمال احترامم را به روسا و مدیران رشته های ورزشی اسکواش و بیسبال – سافتبال اعلام کنم. آنها نیز توانستند برنامه های خوب و منظمی برای حضور در المپیک داشته باشند.»
لالوویچ همچنین از همه اعضای خانواده بزرگ کشتی در سراسر دنیا از جمله ورزشکاران، هواداران و علاقه مندان به کشتی که تلاش کردند تا این ورزش در المپیک باقی بماند، سپاسگذاری کرد. همه شما در این پیروزی شریک بودید. همچنین همه ما باید در کنار هم باشیم تا تغییرات مثبت برای رشد کشتی ادامه داشته باشد.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.