لاهیجان میزبان سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند شد

مجید امرایی درباره برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند در شهر لاهیجان به خبرنگار مهر گفت: این دوره از جشنواره با حضور ۲۶ گروه نمایشی برگزار می‌شود. ۲۲ نمایش در بخش مسابقه جشنواره حضور دارند و نمایش “کنجه” از کشور تاجیکستان و نمایش “داستانک” کار مشترک ایران و ترکیه با کارگردانی امیرحسین شفیعی در بخش بین‌الملل و دو نمایش نیز در بخش مهمان جشنواره اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: دکتر قطب‌الدین صادقی، شهرام کرمی و بنده کار ارزیابی آثار شرکت کننده در این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در شهر لاهیجان را بر عهده داریم. سه اثر برگزیده این جشنواره به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی ایران راه پیدا خواهند کرد.

مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی با اشاره به حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و حسین مسافرآستانه در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره گفت: آثار شرکت کننده در این جشنواره در ۸ نقطه از شهر لاهیجان اجرا می‌شوند و دو فضای دائمی دیگر که توسط شهرداری لاهیجان ایجاد شده نیز در این جشنواره افتتاح می‌شوند.

امرایی از افتتاح مرکز دائمی آموزش تئاتر خیابانی توسط شهرداری لاهیجان در سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان خبر داد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.