لباس تازه پلیس ورزشگاه‌ و طرح‌های دریا

۲۶فروردین۱۳،

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی از طراحی لباس تازه ماموران مستقر در ورزشگاه و طرح «دریا» خبر داد و گفت: تغییر لباس ماموران یگان ویژه در انتظار تصویب ستاد کل نیروهای مسلح است.

خبرگزاری ایسنا:  فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی از طراحی لباس تازه ماموران مستقر در ورزشگاه و طرح «دریا» خبر داد و گفت: تغییر لباس ماموران یگان ویژه در انتظار تصویب ستاد کل نیروهای مسلح است.
سردار حسن کرمی در مورد تغییر وضعیت لباس ماموران یگان ویژه مستقر در ورزشگاه‌ها، گفت: تغییر فرم و لباس جزو اختیارات پلیس نیست و باید این مسئله از سوی ستاد کل به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه طراحی لباس یگان ویژه در ورزشگاه‌ها انجام شده است، گفت: مرحله طراحی طی شده است و این طرح در مراحل تصویب قرار دارد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس آمادگی دارد حداقل لباس‌های واحدهای مستقر در ورزشگاه‌ها و ماموران شرکت‌کننده در طرح «دریا» را تعویض کند، گفت: لباس این اشخاص آرام و متناسب با شرایط محیط در نظر گرفته شده است.

کرمی با بیان اینکه برای تغییر و طراحی لباس تازه، تحقیق و مطالعه علمی صورت گرفته است، گفت: پیام لباس، ارائه‌کننده آرامش است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.