لحظات ملکوتی سحر میهمان «بهشت اجابت» شوید

هر سحر ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه زنده «بهشت اجابت» رادیو معارف همراه خواهید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی رادیو معارف، سحرگاهان ماه مبارک رمضان همیشه خاطره انگیز و برای مهمانان ضیافت الهی لذت بخش بوده است. نشستن بر سر سفره سحری همراه با آداب و دعای زیبای سحر بسیار دل انگیز و روح نواز است .لحظات سحر بهترین اوقات برای استجابت دعاهای خیر است و درهای آسمان در این اوقات بر روی بندگان صالح و مومن باز می‌شود و باران رحمت الهی بر زمین نازل می‌گردد .رادیو معارف برای همراهی روزه‌داران در سحرهای ماه رمضان ویژه برنامه زنده «بهشت اجابت» را تدارک دیده است.
ویژه برنامه زنده «بهشت اجابت»، سحرهای ماه رمضان با تبیین و توضیح رحمت الهی و تفکر در نعمت‌های الهی میهمان سفره سحرهای روزه‌داران است. در این برنامه علاوه بر بحث تفکر به ویژه تفکر در نعمت‌های الهی که از عبادت‌های فراموش شده است، به بحث توبه از دیدگاهی نو نیز پرداخته خواهد شد. از دیگر بخش های این برنامه می‌توان به داستان‌هایی از فضایل اخلاقی ائمه اطهار علیهم السلام، بیان احکام روزه، قطعات اخلاقی با محوریت رحمت الهی، فضیلت تلاوت قرآن، مناسبت‌های قمری، توجه به روزه اولی‌ها و مشاغل خاص اشاره کرد.
ویژه برنامه زنده «بهشت اجابت» کاری از گروه قرآن و حدیث، به تهیه کنندگی و سردبیری حجت الاسلام محمد جواد طوسی، دستیاری تهیه اکبر طالبی نیا، نویسندگی محمد حسین طاهری و گویندگی محمد جواد محمدی هر سحر ماه مبارک رمضان از ساعت ۳:۴۵ بامداد به مدت ۱۴۵ دقیقه از شبکه رادیویی معارف تقدیم هموطنان روزه‌دار خواهد شد./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.