لزوم تبیین اندیشه های معمار انقلاب در جامعه

خبرگزاری آریا- رییس اداره پژوهش حوزه علمیه گلستان بر لزوم تبیین هر چه بیشتر اندیشه ها و منویات امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی در سطح جامعه تاکید کرد.
به گزارش خبر گزاری آریا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده طی سخنانی در همایش روحانیت، وظایف و آرمان ها از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: باید فرصتی ایجاد کرد تا حول منشور امام راحل(ره) و سخنان مقام معظم رهبری، بحث و گفتگو کرد.  
وی افزود: در جامعه ای زندگی می کنیم که معمار آن امام راحل است؛ اما یکی از خلاءهای آن کمرنگ کار کردن منویات ایشان است.
رییس اداره پژوهش حوزه علمیه استان گلستان ادامه داد: این خلاء در حوزه احساس شد و باید برای آن فکری می شد که این همایش نیز در همین راستا برگزار شده است.
حجت الاسلام محمدزاده ابراز داشت: استان گلستان و مدارس علمیه آن در مقیاس ها و اندازه گیری ها از برترین استان ها ارزیابی شده و همچنین سایت خبری حوزه علمیه این استان نیز به طور متوسط روزانه بیش از دو هزار بازدید دارد.
وی در خاتمه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش اضافه کرد: امروز خوشبختانه معاونت پژوهش حوزه علمیه استان گلستان به دستاوردهای خوبی رسیده که مرهون زحمات مدیر محترم حوزه علمیه استان و همکاران بوده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.