لزوم توجه مسئولین در راستای هوشمندسازی مدارس سراسر کشور

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح هوشمندسازی مدارس را باید یک مسئله مهم در امر آموزش و پرورش تلقی کنیم و سازوکار، منابع و اعتبار لازم برای اجرای آن در مدارس کشور تعیین شود.

“عبدالوحید فیاضی” نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، با اشاره به طرح هوشمندسازی مدارس در سراسر کشور، گفت: یکی از نشانه‌های مدارس پیشرفته، هوشمندسازی آنان است که با این تفاسیر تعریف مدرسه با قبل متفاوت است.

وی در ادامه افزود: در سیستم آموزش و پرورش ضمن آنکه باید محتوای درسی و ابزارهای لازم برای آموزش مطابق با روز و نیاز جامعه تامین شود، معلم نیز باید در امر آموزش و تدریس پیرو باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک محمل و ابزار برای پیشرفت‌های رو به جلو است، لذا این نهاد باید در این مسیر شرایطی مطابق با نیاز جامعه فراهم کند.

فیاضی با اشاره به عدم تخصیص اعتبار در گسترش طرح هوشمندسازی مدارس اظهار داشت: متاسفانه آموزش و پرورش با عدم درک درست از این طرح در مسیر تامین اعتبار آن حرکت نکرده است.

نماینده مردم نور و محودآباد در خانه ملت در پایان خاطر نشان کرد: طرح هوشمندسازی مدارس را باید یک مسئله مهم در امر آموزش و پرورش تلقی کنیم و سازوکار، منابع و اعتبار لازم برای اجرای آن در مدارس کشور تعیین شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.