لزوم همکاری دستگاه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: همکاری متقابل دستگاه‌ها عاملی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است و با به ثمر نشستن آن می‌توانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو  توجه به تولیدات داخلی کشور است که مهمترین راهبرد برای رسیدن به این امر است و در عین حال صرفه‌جویی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و قوای ۳ گانه جایگاه ویژه‌ای در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

وی درباره نقش مجلس در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مجلس می‌تواند مشکلاتی که در زمینه قوانین و یا قانون‌گذاری ایجاد شده را برطرف کند و از دستگاه های اجرایی برای تحقق این امر حمایت کند.

شجاعی کیاسری در ادامه افزود: تحریم‌ها عامل پیشرفت ایران هستند و ما توانسته‌ایم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و کشور را به جایگاه امروز برسانیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان خاطر نشان کرد: همکاری متقابل دستگاه‌ها عاملی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است و با به ثمر نشستن اقتصاد مقاومتی می‌توانیم همه شگردها و توطئه‌هایی که علیه ما به کار می‌برند را خنثی کنیم و آنها را تسلیم قدرت جمهوری اسلامی ایران کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.