لس‌آنجلس به بمب‌گذاری تهدید شد

۲۹فروردین۱۳،

پس از بمب‌گذاری اخیر در بوستون، تاکنون دست‌کم چهار مورد تهدید به بمب‌گذاری در لس‌آنجلس توسط مقام‌های امنیتی محلی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، پس از آنکه اداره پلیس نزدیک به دانشگاه ایالتی لس‌آنجلس تماس تلفنی را از سوی مردی ناشناس در ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی مبنی بر بمب‌گذاری در محوطه دانشگاه دریافت کرد، محوطه این دانشگاه تخلیه شد. هم‌اکنون ۲۰ هزار دانشجو در دانشگاه ایالتی لس‌آنجلس تحصیل می‌کنند.

پاول برایینگ، سخنگوی دانشگاه ایالتی لس‌آنجلس اعلام کرد که مقامات این دانشگاه پس از اطلاع از این جریان بلافاصله اقدام به خارج کردن دانشجویان و کارکنان کردند و بلافاصله تمامی دانشجویان و اساتید را از طریق بلندگو، ایمیل، اطلاعیه‌های اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی از جریان مطلع کردند.

بیشتر دانشجویان و کارکنان از محوطه «ال‌سرنو» خارج شدند و تمامی کلاس‌های آن روز لغو و راه‌های منتهی به محوطه مسدود شد.

آنتونی کریستوفر، یک کارمند این دانشکده به شینهوا گفت: در گام اول همه را خارج کنید. این گام خوبی است. هم‌اکنون آنها زمان دارند و می‌توانند کار خود را انجام دهند. می‌دانید هیچ کس اینجا نیست و در نتیجه به هیچ کس آسیبی نمی‌رسد.

کریستوفر اعلام کرد، چندین سال در این دانشکده مشغول به کار بوده است و این اولین باری بوده است که تهدیدی به بمب‌گذاری علیه این دانشکده شده است.

یک دانشجوی دانشگاه ایالتی لس آنجلس در گفت‌وگو با شینهوا اعلام کرد: واقعا ترسیده‌ام. دوستان بسیار بسیاری دارم. من واقعا از آنچه قرار است اتفاق بیفتد بسیار نگرانم.

این تهدید تنها علیه یک منطقه خاصی در این دانشکده صورت نگرفت. اداره پلیس لس آنجلس یگان ویژه خنثی‌سازی بمب به این محوطه اعلام کرد. اما این یگان اعلام کرد که چیزی پیدا نکرده است.

همچنین وسیله‌ای در مقابل یک ساختمان دادگاه در شهر پامونا، ۳۰ میلی (۵۰ کیلومتری) جنوب شرقی لس آنجلس کشف شد.

پلیس محلی این ساختمان را مسدود کرد و برای بررسی آن وسیله از روبات استفاده کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.