لشگر یک یوونتوسی علیه اینتر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

  هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد.

در یکی از بازی‌های مهم یوونتوس در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بولونیا خواهد بود. یووه در ادامه موفقیت‌های خود در لیگ ایتالیا iبه دنبال نهمین پیروزی این فصل خود است و در این راه قصد دارد تیم میهمان را قربانی کند. شاگردان آنتونیو کونته محروم اکنون با ۲۵ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند و با تیم دوم یعنی ناپولی ۳ امتیاز اختلاف دارند.

به گزارش تفسیری فارس، یووه در صورت پیروزی برابر بولونیا رکورد شکست ناپذیری خود که از ابتدای فصل پیش حفظ شده را ادامه خواهد داد و خود را iبه رکورد میلان نزدیک‌تر خواهد نمود. بولونیا هم شرایط خوبی در جدول ندارد و با ۷ امتیاز نوزدهم است.

در دیگر دیدار مهم این هفته، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان سمپدوریا است. نرآتزوری که ۵ دیدار پیشین خود در سری A را با پیروزی پشت سر گذاشته امیدوار است iبه فرم کنونی خود ادامه داده و با پیروزی برابر سمپدوریا خود را جزو ۳ تیم بالای جدول نگه دارد. اگر ناپولی در دیدار با آتالانتا نتواند پیروز شود، اینتر در صورت پیروزی بر میهمان خود می‌تواند iبه رتبه دوم جدول برسد.

در سوی دیگر میدان سمپدوریا حضور دارد که هدایت آن iبه دست یک یوونتوسی دو آتشه است. چیرو فرارا که سال‌ها در خط دفاع یووه درخشیده، در ابتدای این فصل سرمربی‌گری در سمپدوریا را پذیرفت و با این تیم نتایج خوبی هم گرفته است.

«سمپ» اکنون در رتبه یازدهم قرار دارد و با گرفتن ۳ امتیاز در خانه نرآتزوری و در خوش‌بینانه‌ترین حالت iبه رده هفتم خواهد رسید. با توجه iبه رفابت دیرینه‌ای که بین یوونتوس و اینترمیلان وجود دارد، iبه نظر می‌رسد سمپدوریا با بیشترین توان برابر اینتر iبه میدان برود!

*برنامه کامل دیدارها iبه شرح زیر است:

آتالانتا – ناپولی

کالیاری – سیه‌نا

کیه‌وو – پسکارا

اینترمیلان – سمپدوریا

یوونتوس – بولونیا

لاتزیو – تورینو

پارما – رم

اودینزه – کاتانیا

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.