لطفی: ۲۲ بهمن امسال، بسترسازی برای حضور حداکثری در پای صندوق رای است

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز اعلام نفرت از ترامپ و اعلام نفرت و انزجار از توطئه رذیلانه معامله دورغین قرن و اعلام حمایت از مردم فلسطین است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، نصرت‌الله لطفی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن روز اعلام نفرت از ترامپ و اعلام نفرت و انزجار از توطئه رذیلانه معامله دورغین قرن و اعلام حمایت از مردم فلسطین است، اظهار کرد: هر ایرانی با تمثال شهید سلیمانی و به قصد قربت و با وضو در راهپیمایی حضور می یابد. مردمی که در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور یافتند، با همان باور حضور پررنگ تری در مراسم ۲۲ بهمن برای تکریم سردار دل‌ها خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال همچنین بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای است.

لطفی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۵۲۰۰ نقطه در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از بیست هزار غرفه فرهنگی، هنری و مشاوره ای در مسیر راهپیمایی ایجاد می شود. در تهران بیش از ۱۵۰۰ غرفه در حال آماده سازی است. بیش از ۲۵۰ کیلومتر امکانات صوتی در مسیر راهپیمایی‌ها ایجاد کرده ایم. در تهران ۱۵ کیلومتر امکان صوتی ایجاد شده است و بیش از ششصد هزار دانش آموز برای اجرای سرود آماده هستند.

وی با اشاره به گلباران شرکت کنندگان در مراسم با استفاده از بالگرد، گفت: بیش از شش هزار خبرنگار داخلی و خارجی مراسم را پوشش می دهند. بیش از سه هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی در تهران حضور دارند. اندیشمندان و علاقمندان به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت از سایر کشورها در این مراسم حضور می یابند. از ده ها کشور اندیشمندان علاقمند به انقلاب را دعوت کرده ایم.

ادامه دارد …

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.