لغو تجمع “مدافعان عزت و منافع ملی” مقابل مجلس/ برگزاری نشست خبری در اعتراض به عدم صدور مجوز به این تجمع

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از لغو تجمع دانشجویان مقابل مجلس خبر داد و گفت: به دلیل عدم صدور مجوز از سوی وزارت کشور برای تجمع مقابل مجلس، نشست خبری در اعتراض به این مسئله فردا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

“جلال خالقی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از لغو تجمع دانشجویان مقابل مجلس خبر داد و گفت: توافق‌نامه هسته‌ای پس از جنگ تحمیلی مهم‌ترین پرونده امنیت ملی بوده که تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی با توجه به تحرکات جدید در زمینه مذاکرات هسته‌ای، قصد داشتند تجمعی مقابل مجلس داشته باشند تا طبق اصل ۷۷ قانون اساسی نظارت بر توافقات را از مجلس مطالبه کنند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی درباره برگزاری تجمع “مدافعان عزت و منافع ملی” تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان و نخبگان با نگاه مثبتی که به برگزاری تجمع داشتند؛ با اکثر چهره‌های سرشناس مجلس برای موافقت با این تجمع دیدار کردند و هدف برگزاری از این تجمع را برای آنان شرح دادند.

خالقی با اشاره به برگزاری حلقه انسانی پیرامون سایت فردو نطنز اظهار داشت: با توجه به تجربه در تشکیل حلقه انسانی پیرامون سایت فردو نطنز، تخمین زده می‌شد که جمعیت بیشتری بالغ بر سه هزار دانشجو در این تجمع شرکت کنند.

وی با اشاره به عدم صدور مجوز از سوی وزارت کشور برای برگزاری تجمع مقابل مجلس تاکید کرد: از آنجایی که همه دانشجویان انقلاب و نظام جمهری اسلامی هستیم، به قانون تمکین می‌کنیم و در فرصت مناسب‌تری مطالبات خود را مطرح خواهیم کرد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ابراز داشت: با توجه به لغو تجمع مقابل مجلس، بدنه جنبش دانشجویی هنوز معترض بوده است و هم‌چون کسانی که در فتنه ۸۸ از قانون سرپیچی کردند و به خیابا‌ن‌ها آمدند، عمل نمی‌کنند، بلکه در هر شرایطی سعی بر تمکین قانون دارند.

خالقی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم صدور مجوز از سوی وزارت کشور برای تجمع مقابل مجلس، نشست خبری در اعتراض به این مسأله فردا یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت راس ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.