لنوو در فکر تولید گوشی هوشمند

۲۶فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- شرکت لنوو در نظر دارد خط تولید Think خود که در آن لپ‌تاپ‌های ThinkPad تولید می‌شود را گسترش دهد.

“دیلیپ باتیا”(Dilip Bhatia) مدیر واحد ThinkPad Business در لنوو اعلام کرد که این شرکت بزرگ چینی قصد دارد سری تازه گوشی‌های هوشمند خود را با نام Think راه‌اندازی کند.

به گزارش فارس به نقل از تک‌کرانچ، اگر شرکت لنوو سری تازه گوشی‌های هوشمند خود را با نام Think معرفی کند و احتمالا محصولی را با عنوان ThinkPhone به بازار عرضه نماید، می‌توان گفت که این اقدام در طرح گسترش فعالیت‌های این شرکت چینی صورت می‌گیرد.

شرکت لنوو بعد از HP به عنوان دومین تولیدکننده رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود و مدتی است که تلاش می‌کند فعالیت‌های تجاری خود را در زمینه‌های دیگر هم گسترش دهد.

باتیا طی مصاحبه‌ای که با Sina Tech انجام داده بود توضیح داد که این شرکت در نظر دارد خط تولید Think خود که در آن لپ‌تاپ‌های ThinkPad تولید می‌شوند را گسترش دهد و این نام را برای کاربران جهانی آشنا‌تر کند.

لازم به ذکر است که مرکز تولید تلفن‌های همراه لنوو در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی با رشد ۲۱۶ درصدی مواجه شد و درمجموع توانست طی دوره زمانی یاد شده ۹٫۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به دست کاربران جهانی برساند و برای اولین بار نام خود را در لیست ۵ شرکت برتر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان جا دهد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.