لوانته به اتهام تبانی تحت پیگرد قرار گرفت

۱۱اردیبهشت،

 لوانته به اتهام تبانی در شکست ۴ بر صفر مقابل دپورتیوو لاکرونیا تحت پیگرد قرار گرفت.

به گزارش فارس، این تیم که در میانه‌های جدول لالیگا قرار دارد، ماه قبل با نتیجه ۴ بر صفر مقابل دپورتیوو لاکرونیا که در منطقه خطر قرار داشت، شکست خورد؛ نتیجه‌ای که سبب شد خاویر بارکرو، هافبک لوانته بین دو نیمه هم‌تیمی‌هایش را به کم‌کاری متهم کند.

با این حال بارکرو پس از آن از هم‌تیمی‌هایش عذرخواست و گفت: از همه و به خصوص ۴ بازیکنی که به اشتباه آنها را متهم کردم، عذر می‌خواهم. من اشتباه کردم که آنها را به کاری که انجام نداده بودند، متهم کردم.

با وجود عذرخواهی بارکرو، هیئت مدیره لیگ فوتبال فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تحقیقات خود را در خصوص این مسئله آغاز کند؛ اما از اظهار نظر در خصوص این موضوع خودداری کرد.

سخنگوی لیگ اسپانیا اظهار داشت: هر بازی که مشکوک به تبانی باشد، با تمام ابزار و امکانات لازم مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

موضوع تبانی اخیرا پس از اینکه بازرسان فاش کردند که شواهدی را به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد بازی‌های داخلی و بین‌المللی زیادی در سراسر جهان تحت تأثیر تبانی قرار داشته‌اند، بسیار شایع شده است.

خاویر تباس، رئیس جدید لیگ فوتبال اسپانیا وعده داد که تبانی را در بازی‌های این کشور ریشه‌کن کند؛ هرچند هیچ نشانه‌ای وحود ندارد که او به بازی‌هایی که سندیکاهای شرط‌بندی نتیجه آنها را رقم می‌زنند اشاره کرده باشد، بلکه منظور او بیشتر باشگاه‌هایی بود که دریافت پولی را برای شکست مقابل تیم‌های در خطر حذف می‌پذیرند.

وی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است: باید یک گام دیگر برای تقبیح چیزی که در حال رخ دادن است، برداریم اما این اتفاق دارد می‌افتد. این کار باید انجام شود و باشگاه‌ها با من موافق می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.