لوکا بوناچیچ:هنوز هم استرس فصل قبل روی ذوب آهن وجود دارد/چاره ای نداریم باید پرسپولیس را ببریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی ذوب آهن در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس دربارهٔ این دیدار گفت:«ما چاره ای نداریم غیر از اینکه پرسپولیس را شکست دهیم.»

به گزارش ممتاز؛لوکا بوناچیچ این را گفت و ادامه داد:«ما در بازی قبل بازنده بوده ایم و پرسپولیسی ها برنده.انتظارات بسیار بالا است.به همین سبب چاره ای نداریم غیر از اینکه سه امتیاز از این بازی بگیریم.»
لوکا با اشاره به اینکه مقابل استقلال خوزستان عملکرد ضغیفی نداشته اند ادامه داد:« ما خوب بودیم اما باختیم.باید بگویم که هنوز هم استرس سال قبل وجود دارد.و باید فردا با انگیزه نتیجه بازی را به خودمان اختصاص دهیم.ما زمان کافی برای تمرین نداشتیم و با قرعه سختی نیز روبرو شده بودیم.پرسپولیس را ۴ بار آنالیز کردیم. ما نباید بازی کنیم بلکه این بازیکنان می باشند که در میدان حضور دارند. تیم ما بسیار با تجربه است و نگران روحیه بازیکنان نیستم اگر تیم جوانی داشتیم شاید برای بازپروری روحیه نفرات تیم با مشکل روبرو می‌شدیم.»
وی در پایان گفت:« نباید امسال و پارسال را با هم مقایسه کنیم ما روی نقاط ضعفمان کار می‌کنیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. برای رجب‌زاده و مسلمان تمرینات اختصاصی گذاشتم. یادمان باشد که تأمینی و صلصالی یک ماه است کنار هم قرار گرفتند. عرب را هم در خط حمله داریم و شرایط تیممان بهتر خواهد شد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.