لیگ قهرمانان گروه G : غولی به نام بارسا + جدول

۱۵م آذر ،

اخبار لیگ قهرمانان اروپا : فوتبال آنلاین : سلتیک و بنفیکا در تلاشند تا شانس های خود را برای ماندن در رقابت های لیگ قهرمانان زنده نگاه دارند.

 فوتبال آنلاین

سلتیک و بنفیکا در تلاشند تا بعد از بارسا به عنوان تیم دوم صعود کنند.بارسلونا با کسب ۱۲ امتیاز صعود خود را به مرحله ی بعد قطعی کرده است اما سلتیک و بنفیکا که در امتیاز ۷ مشترک می باشند هنوز برای صعود می جنگند.

سلتیک بعد از گرفتن نتیجه ی عجیب ۲ بر ۱ مقابل بارسلونا به نظر می رسید که به همراه این تیم به مرحله ی بعد صعود خواهد کرد اما با باخت ۲ بر ۱ مقابل بنفیکا دوباره کار خود را به اما و اگر کشاند.

با این حال به نظر می رسد سلتیک شانس بهتری برای صعود دارد. این تیم میزبان اسپارتاک مسکویی خواهد بود که حذفش از این رقابت ها قطعی شده.

اسپارتاک فقط یک برد به نام خود ثبت کرده و آن هم مقابل بنفیکا  است و شرایط مناسبی برای این بازی ندارد.

اسپارتاک از ۱۲ نوامبر تا به امروز بردی در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان نداشته است. اسپارتاک در ۲ بازی اخیرش ۹ گل دریافت کرد ، در یک بازی عجیب ۵ بر ۱ به دنیامو مسکو باخت و شنبه ی قبل ۴ بر ۲ مغلوب زنیت شد.

بارسلونا زیر نظر تیتو ویلانووا تا به امروز در لالیگا ۱۳ بازی از ۱۴ بازی خود را برده است و آن یک بازی را هم مساوی کرده است.

این رکورد ،‌رکورد ثبت شده توسط رئال مادرید در سال ۹۲-۱۹۹۱ را کنار می زند .

بنفیکا با شرایط مساعدی مقابل کاتالان ها در نیوکمپ ظاهر خواهد شد . آن ها ۱۱ بازی از ۱۲ بازی لیگ خود را برده اند و فقط با اختلاف گل پایین تر از پورتو قرار دارند.

بنفیکا اگر بتواند در مقابل بارسلونا یک مساوی بدست آورد آن وقت حتی در صورت مساوی سلتیک صعود خواهد کرد و اگر بارسلونا را شکست دهد صعودش به همراه شاگردان ویلانووا قطعی است.

جدول رده بندی این گروه

/۰۹/۱۵ ساعت ۲۳:۱۵

لیگ قهرمانان اروپا گروه G : بارسلونا – بنفیکا زنده از شبکه ورزش


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.