لپ تاپی فقط مخصوص زنان!

فاوانیوز: زنان دوست دارند لپ تاپ ها و کامپیوترهایشان چگونه باشد؟ فوجیتسو تصور می کند پاسخ این سوال را یافته و به همین خاطر ‘گل بوسه’ را تولید کرده است؛ یک لپ تاپ کاملا زنانه!

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبر آنلاین، واقعا تعجب آور است که زنان چرا تا این حد همه مثل هم فکر می کنند. ولی باید باور کنیم آنها بسیار شبیه هم هستند، مثل هم فکر می کنند و البته هیجاناتشان هم تقریبا یکسان است. با این حال لپ تاپ ها و کامپیوترهای زنان هیچ تفاوتی با مردان ندارد.

ذهن های خلاق کمپانی فوجیستو هم به خوبی این مساله را فهمیده و تصمیم گرفته اند به این رویه پایان دهند. بنابراین لپ تاپی به نام گل بوسه را مخصوص زنان طراحی کرده اند.

فوجیتسو در یک کنفرانس خبری که پس زمینه اش از گل های صورتی زیبا می درخشید اعلام کرد: بر پایه مفهوم طراحی زیبا و ظریف ، ما این سری جدید لپ تاپ را که با عنوان گل بوسه عرضه خواهد شد، در درجه اول مخصوص زنان طراحی کرده ایم. Pc هایی که تا کنون مشاهده کرده اید ، هیچ کدام آنقدر زیبا نبوده اند و حتی مک بوک ایر اپل هم چیزی نیست جز یک توده فلزی که بیشتر مورد علاقه مردان است تا زنان.

یکی از ویژگی های این لپ تاپ زنانه ، ساختار و نوع طراحی آن است که سبب می شود ناخن های خانم ها هرگز در حین باز کردن دستگاه آسیب نبیند. پوشش بدنه بالای دستگاه از طلای ظریف ساخته شده که یکی از مهمترین خصوصیت های این است که به راحتی و بدون آسیب زدن به ناخن ها باز می شود.

مسلما شما و طراحان اپل هرگز به این مسئله حتی فکر هم نکرده بودید، اینطور نیست؟! اما گل بوسه کاملا مطابق با نیاز های زنان طراحی شده است و می تواند آنها را کاملا راضی نگه دارد. دکمه Power این دستگاه از چیزی شبیه مروارید و با LED کم پرتو و رومانتیک ساخته شده و دکمه Caps Lock آن هم با الماس بریده شده تزئین شده است. حلقه طلایی دور هر دکمه روی صفحه کلید شفافیت و زیبایی این لپ تاپ را دو چندان کرده است.

از دیگر ویژگی های نرم افزاری بسیار زنانه این لپ تاپ می توان به دفترچه یادداشت، دفترچه خاطرات و البته طالع بینی روزانه اشاره کرد.
فوجیتسو حتی یک مدل خیلی زنانه تر هم با کمک Agete که یک کمپانی جواهر سازی است ارائه کرده که بنفش رنگ است. فروش این لپ تاپ تنها در ژاپن و از ۲ نوامبر آغاز خواهد شد.

به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم که پاسخ مایکروسافت و اپل به این لپ تاپ تازه وارد و حرکت رادیکال کمپانی فوجیتسو چه خواهد بود؟

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.