لک:اگرتولیا درصبا می‌ماندفرصت به من نمی‌رسید

۰۷اردیبهشت،

حامد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ حضور دروازه‌بان‌های خارجی در ایران و اثرات آن در لیگ برتر گفت: تا زمانی که حضور دروازه‌بان خارجی در لیگ برتر آزاد نشده بود دروازه‌بان‌های جوانی رشد کردند. به طور مثال زمانی که المیر تولیا دروازه‌بان صبا باتری بود من ذخیره صبا بودم و اگر در صبا باتری مانده بود شاید هیچ وقت بازی به من نمی‌رسید. زمانی که تولیا در صبا باتری بود حتی ارشاد یوسفی هم بازی نمی‌کرد. من خصومتی با دروازه‌بان خارجی ندارم و تنها دلیل مخالفتم پایمال شدن حق بازیکنان جوان است. اگر بگویم نه موافق حضور آن‌ها هستم و نه مخالف حضور آن‌ها شاید نظرم را بهتر گفته باشم.

او در ادامه افزود: گلرهای خارجی در این فصل از فوتبال ما چندان خودشان را نشان ندادند و تنها نیلسون بود که عملکرد خوبی داشت و یک سر و گردن از سایر گلرهای خارجی بالاتر بود. به شخصه از بازی‌های او لذت می‌برم و از سوی دیگر دیدید دروازه‌بان‌های تیم‌های دیگر تاثیری در روند تیم‌هایشان نداشتند.

دروازه‌بان صبا باتری در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در تیم ملی ایران امیدوار است گفت: من ۱۰ هفته بر روی نیمکت نشستم و همین سبب شد که تیم ملی را از دست بدهم. تا پیش از آن نگاه آقای کی‌روش به من مثبت بود و در بازی‌های غرب آسیا و دیدار برابر موزامبیک داخل دروازه ایستادم. با این حال به آقای کی‌روش حق می‌دهم که من را به خاطر ۱۰ هفته نیمکت‌نشینی به تیم ملی دعوت نکند اما همه تلاشم را می‌کنم تا در دو بازی آخر صبا باتری بدرخشم و به تیم ملی راه پیدا کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.