لیبرمن: بهار عربی هیچ ارتباطی با اسرائیل ندارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

rosya alyum.....jpg

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه بهار عربی ارتباطی با درگیری‌های میان رژیم صهیونیستی و فلسطین ندارد، اعلام نمود: مسئله مهم آن است که باطل بودن تبلیغاتی که تل‌آویو را عامل اصلی بی‌ثباتی در خاورمیانه می‌داند، ثابت شود!

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اظهار نمود: منطقه در شرایط نابسامانی قرار دارد و مسئله مهم برای ما این است که باطل بودن تبلیغاتی را که همواره انگشت اتهام‌ها را به سمت اسرائیل نشانه می‌گیرد و ادعا می‌کند که اسرائیل عامل اصلی بی‌ثباتی در خاورمیانه است، ثابت کنیم.

وی در ادامه افزود: آنچه امروز در جهان عرب رخ می‌دهد و گاهی با نام‌هایی مانند “بهار عربی” یا “زمستان عربی” نامگذاری می‌شود، هیچ ارتباطی با اسرائیل ندارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح نمود: سبب اصلی شکل‌گیری انقلاب‌ها فقدان میزان و تعداد کافی طبقه متوسط در کشورهاست که این طبقه تضمین‌کننده ثبات در هر کشوری است و تا وقتی که دولت‌ها لزوم افزایش این قشر متوسط را درنیابند، یا دیکتاتوری سکولار یا اسلام رادیکالی بر این کشورها حکم فرمایی خواهد نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.