لیورپول، اینتر را شکست داد و راه صعودش را هموار کرد / بایرن در اتریش متوقف شد

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در میلان پیروز و بایرن در اتریش متوقف شد.

لیورپول، اینتر را شکست داد و راه صعودش را هموار کرد / بایرن در اتریش متوقف شد

به گزارش ممتاز نیوز، دومین روز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

فرار بایرن از شکست

 بایرن مونیخ در دیدار رفت خارج از خانه مقابل ردبول سالزبورگ با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت بستگی داشته باشد.

در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم ردبول سالزبورگ و بایرن مونیخ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ردبول آرنا مقابل هم به میدان رفتند. در این دیدار مانوئل نویر، جمال موسیالا، آلفونسو دیویس و لئون گورتزکا به خاطر مصدومیت غایب بودند.

در نیمه اول، بایرن مونیخ طبق معمول توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما در دقیقه ۲۱ این آدامو مهاجم ۲۰ ساله سالزبورگ بود که موفق شد دروازه اسون اولرایش را باز کند. جالب این است که آدامو در دقیقه ۱۲ جانشین اوکافور مصدوم شد و توانست اولین گلش را در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. بعد از این گل، بایرن حملات خود را برای به تساوی رساندن بازی طراحی کرد، اما هیچ نتیجه مثبتی از این کار نگرفت و نیمه اول با شکست یک بر صفر باواریایی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم بایرن کاملا روی دروازه میزبان خیمه زد و فرصت‌های زیادی نیز خلق کرد و در دقیقه ۹۰ توسط کینگزلی کومان به خواسته خود رسیدند و این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

اینتر در خانه باخت و کار صعودش به اما و اگر کشیده شد

در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اینتر و لیورپول در ورزشگاه سن سیرو که ورزشگاه خانگی اینتر است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و بدین ترتیب کار خود را برای صعود به دور بعدی رقابت ها بسیار راحت تر کند.

در این بازی، محمد صلاح و فیرمینو عملکرد خوبی داشتند به طوری که گل های لیورپول را به ثمر رساندند. فیرمینو در دقیقه ۷۵ و صلاح در دقیقه ۸۳ توانستند گل های لیورپول را به ثمر برسانند تا شاگردان کلوپ با دست پر ورزشگاه سن سیرو را ترک کنند و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.

لیورپول که با کلوپ سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، امسال هم در تلاش است تا خود را در حد و اندازه یک تیم مدعی نشان دهد هر چند که شاید تیم های قدرتمند تری در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند و این قضیه شانس لیورپول را برای قهرمانی کاهش دهد.

در نیمه اول بازی لیورپول و اینتر، بازی پایاپای پیش می رفت اما در نیمه دوم و در اواخر آن، لیورپول توانست به بازی سوار شود و زهر خود را به اینتر بریزد.

روز گذشته نیز پاری سن ژرمن یک بر صفر رئال مادرید و منچسترسیتی پنج بر صفر اسپورتینگ لیسبون را شکست داده بودند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.