لیگ برتر فوتبال؛ ملوان صدرنشین لیگ برتر شد

به گزارش ایرنا در این دیدار که از ساعت ۲۲ دوشنبه شب در استادیوم یادگار امام (ره) قم برگزار شد تیم ملوان با نتیجه سه بر یک بر صبای میزبان غلبه کرد.

بازی دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود ، در نیمه اول این دیدار شاهد یک بازی نزدیک و پایاپای از سوی دو تیم بودیم و ابتدا صبای قم در دقیقه نهم توسط رامین رضائیان به گل دست یافت، سانتر این بازیکن از جناح راست و از فاصله ۳۰ متری از خط دروازه با اشتباه دروازه بان ملوان به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۲۶ بازی نفوذ سریع علیرضا رمضانی از جناح چپ با سانتر زیبای او همراه شد که سید جلال رافخایی با یک ضربه سر حساب شده گل تساوی بخش ملوان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار ملوان در حملات خود هوشمندانه تر عمل کرد و در دقیقه ۶۹ روی خطای مسعود حق جو روی سید جلال رافخایی صاحب یک ضربه پنالتی شد، حق جو در این دقیقه از بازی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد و رافخایی توپ را به گل دوم ملوان تبدیل کرد.

پس از آن که در دقیقه ۷۴ مجید هوتن به دلیل خطای شدید روی سید جلال رافخایی نیز از زمین بازی اخراج شد صبای ۹ نفره یک پنالتی دیگر را در دقیقه ۸۰ به ملوان تقدیم کرد.

پس از خطای عبدالکریم اسلامی بر روی بازیکن ملوان در محوطه جریمه ، سید جلال رافخایی در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی سومین گل خود و تیم ملوان را به ثمر رساند.

این دیدار را حسن اکرمی با کمک های رضا سخندان و بهرام کیانی سوت زد و در آن محسن بیات از صبای قم به همراه حسین بادامکی ومهران جعفری ازملوان کارت زرد گرفتند.

مصطفی شهبازی به عنوان نماینده فدراسیون و غلامرضا سلیمانی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافته بودند.

از این دیدار نزدیک به سه هزار تماشاگر دیدن کردند.

صبای قم با این شکست در جدول رده بندی شش امتیازی ماند و ملوان نیز با هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

صبای قم هفته آینده میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود وملوان نیز در خانه با فجرسپاسی شیرازمصاف خواهد کرد. ک/۳

۷۴۰۸ / ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۴۱۳۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.