لیگ ۲۴، آلمان در برابر دارنده مدال برنز المپیک

۱۶خردادماه،

تیم ملی والیبال آلمان در اولین بازی لیگ جهانی ۲۰۲۴ به مصاف ایتالیا که مقام سوم المپیک را در پرونده کاری خود دارد، خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بازی دو تیم آلمان و ایتالیا فردا جمعه ۱۷ خردادماه در مدونا و دومین دیدار یکشنبه ۱۹ خرداد ماه در تورین در ایتالیا برگزار خواهد شد.

در نگاه اول به نظر می رسد این دو تیم صاحب نام رقابت بسیار نزدیکی با هم خواهند داشت ، زیرا ایتالیا دارنده مدال برنز المپیک است، تیم آلمان هم عنوان پنجمی المپیک ۲۰۱۲ لندن را به خود اختصاص داده است.

تفاوت عمده ترکیب این تیم ها نسبت به بازی های المپیک این است که تیم ایتالیا با ستارگانی همچون ساوانی، ارودی و زایتسو که در المپیک در موفقّت تیمشان سهم بسزائی داشتند در این بازی حضور می یابد اما تیم آلمان بدون حضور هشت بازیکن المپیکی خود وارد میدان خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان با ترکیبی بسیار جوان به استقبال لیگ جهانی می رود. تیم نو ترکیب آلمان در بازی های تدارکاتی خود خوش درخشید و قدرت بازیکنان جوان خود را به رخ اسلوونی و فرانسه کشید اما آیا این قدرت نمائی در برابر تیم ایتالیا نیز تکرار می گردد؟!

ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال آلمان معتقد است تیم ایتالیا یکی از مدّعیان این دوره از رقابت ها است.

تیم ملی والیبال آلمان در گروه دوم لیگ جهانی والیبال قرار دارد و تیم های کوبا، ایتالیا، صربستان، روسیه و ایران همگروه است. این تیم بعد از دیدار با ایتالیا استراحت خواهد داشت و در ۲۲ و ۲۳ ژوئن از کوبا میزبانی خواهد کرد. سپس با صربستان، قهرمان المپیک روسیه (در فرانکفورت) و ایران دیدار می کند.

امسال دهمین حضور تیم آلمان در رقابت های لیگ جهانی است. این تیم سال قبل موفق شد با رسیدن به دور نهائی در مکان پنجم قرار بگیرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.