مأمور وظیفه‌شناس سه خواهر را از خطر غرق شدن نجات داد

حادثه > داخلی– گروه حوادث:
مأمور یگان ویژه پاسداران استان مازندران در اقدامی انسان‌دوستانه، سه خواهر را از خطر غرق شدن نجات داد.

استواریکم حسن فرد مأمور اعزامی به طرح سالم‌سازی دریا در پلاژ وزارت کشور شهرستان ساری هنگام گشتزنی در منطقه ممنوعه شنا، وقتی صدای فریادهای خانواده‌ای را شنید بلافاصله به کمک آنها شتافت. این مأمور در توضیح اتفاقی که روز حادثه رخ داد، گفت: آن روز دریا شدیداً توفانی بود و شرایط برای شنا کردن مناسب نبود . من نیز در اطراف منطقه ممنوعه شنا در پلاژ وزارت کشور در حال گشتزنی بودم که ناگهان صدای جیغ و فریادهای چند نفر را شنیدم.

در همان لحظه متوجه شدم که سه نفر در دریا در حال غرق شدن هستند. واقعاً شرایط بدی بود. آنها در خارج از طرح سالم‌سازی به شنا مشغول بودند و این باعث شده بود تا ‌نجات‌غریق صدای فریاد آنها را نشنود. برای همین باید فوراً به کمک آنها می‌رفتم تا از خطر مرگ نجاتشان دهم. وی ادامه داد: بلافاصله وارد دریا شدم و نخست یکی از آنها را از آب بیرون آوردم، سپس به سراغ دو نفر دیگر رفتم که به‌خاطر خفگی در آب نیمه جان شده بودند و آنان را نیز به سختی از دریا به ساحل رساندم. این مأمور فداکار افزود:

وقتی آن دو را به ساحل رساندم متوجه شدم که هرسه نفر با هم خواهر هستند و اعضای خانواده‌شان درحالی‌که از خوشحالی اشک می‌ریختند به‌خاطر نجات آنها از من تشکر کردند. وی در ادامه گفت: دو نفری که داخل آب نیمه جان بودند نیز به زندگی برگشتند و از اینکه توانستم هر سه نفرشان را از خطر مرگ نجات دهم بسیار خوشحالم.

بنابر این گزارش، استوار یکم حسن فرد پس از نجات این سه خواهر، به‌دلیل مشکلات تنفسی و ریه، به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری اعزام شد تا تحت درمان قرار بگیرد. این در حالی است که حال عمومی وی رضایت‌بخش اعلام شده است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.