ماتادورها امید ایرلندیها را برای صعود از بین بردند

دو گل ‘ فرناندو تورس ‘ الهام بخش اسپانیا برای کسب این پیروزی پرگل در ورزشگاه شهر گدانسک بر ایرلندیها بود که مدام سعی می کردند خود را از زیر فشار حملات مدافع قهرمانی رها سازند.

تورس با این دو گل دقیق خود ثابت کرد که به مرز آمادگی کامل بازگشته است . وی که در یورو ۲۰۰۸ نیز گل پیروزی بخش تیمش را مقابل آلمان در دیدار پایانی به ثمر رسانده بود این بار دو گل در دروازه حریف جای داد .

داوید سیلوا و سس فابرگاس زننده دو گل دیگر ماتادورها بودند.

در پایان این دیدار ، کیت آندروز هافبک ایرلند گفت :’ ما تنها سایه ها را دنبال می کردیم . ‘وی افزود :’ ما پیش از بازی گفته بودیم که باید از اشتباهاتی که در دیدار اول مرتکب شدیم درس بگیریم ولی در عوض با دریافت یک گل زودهنگام از کار افتادیم .

‘وی دیدار بعدی ایرلند با ایتالیا را تنها یک دیدار حیثیتی خواند. در این دیدار ، شی گیون دروازه بان ایرلند با توجه به سلطه اسپانیا که ۶۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۶ شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد که ۲۰ شوت در چارچوب بود شب شلوغی را پشت سر گذاشت.

این پیروزی اسپانیا را که در دیدار اول به تساوی یک بر یک با ایتالیا دست یافته بود با چهار امتیاز و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کرواسی در صدر جدول قرار داد . شاگردان دل بوسکه سرمربی اسپانیا باید دوشنبه شب در ورزشگاه ‘ آرنا گدانسک ‘ به مصاف کرواسی بروند .

ایتالیا که پیشتر در مقابل کرواسی متوقف شده بود اکنون با کسب تنها دو امتیاز از دو بازی در مکان سوم قرار دارد و اکنون باید در پوزنان آخرین دیدار خود را در مرحله گروهی مقابل ایرلند انجام دهد . مترجمام ۱۴۰۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۸۹۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.