ماجرای جوراب‌های دردسرساز استقلالی‌ها

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

آرم استقلال

 

علی امیری دربارهٔ پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل بوریرام تایلند در مسابقه رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بارها باشگاه استقلال اعلام کرده بود که بوریرام تیم خوبی است ولی نه تنها کسی باور نمی‌کرد، بلکه این تیم را ضعیف قلمداد می‌کردند.

وی با اشاره به صعود بوریرام تایلند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم در زمین اف.سی.سئول مساوی کرده و از بازیکنان اسپانیایی در ترکیب خود بهره می‌برد. آنها روز چهارشنبه نشان دادند چه تیم خوبی دارند. تیم ما دوران بدنسازی خود را دیر آغاز کرد و زمان می‌برد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: تا بازی برگشت بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، هاشم بیک‌زاده و جی‌ لوئید ساموئل به شرایط قبل خود بازمی‌گردند. ضمن اینکه استقلال در خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد و نتیجه بازی با الهلال عربستان و الشباب امارات موید همین موضوع است.

امیری در خصوص اعتراض بازیکنان به جوراب‌هایی که برای بازی با بوریرام در اختیار آنها قرار گرفته بود و اینکه گفته می‌شود قصد اعتصاب  داشتند، تصریح کرد: اصلا بحث اعتصاب و بی‌کیفیت بودن جوراب‌ها در میان نبود. ما از ۲ نوع جوراب‌ استفاده می‌کنیم که بعضی از بازیکنان به یک مدل و بعضی دیگر به مدل دیگر عادت دارند. آن روز تدارکات ما تنها یک مدل جوراب با خودش آورده بود، در حالی که باید هر دو مدل را با خود می‌آورد.

وی دربارهٔ اختلافات علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی گفت: همانطور که دیدید روز بازی با بوریرام فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی با همدیگر دست دادند و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد. واقعا کار قشنگی بود که هر دوی آنها انجام دادند چون بعضی‌ها می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و خودشان را وسط بیندازند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی مربی حرفه‌ای است و سلسله مراتب را می‌شناسد و جایگاه مدیرعامل را می‌داند.

امیری دربارهٔ پرتاب اشیای متفرقه از سوی بعضی تماشاگران در دیدار مقابل بوریرام گفت: ناظر بازی مرتب از این صحنه‌ها عکس می‌گرفت و داور نیز گزارش خود را به ناظر بازی تحویل داد. قطعا این مسئله مشکلاتی را برای استقلال ایجاد می‌کند. فرهنگ ایرانی بالاتر از این حرف‌هاست که عده‌ای بخواهند دست به این کارها بزنند. کار آنها اصلا قشنگ نبود.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.