ماجرای زمین خواری افسر نیروی انتظامی تکذیب شد

ماجرای زمین خواری افسر نیروی انتظامی تکذیب شد

یک روز پس از اعلام معاون دادستان تهران درباره‌ی بازداشت یک مامور نیروی انتظامی که با همراهی یک باند٬ به زمین‌خواری متهم شده، نبی‌الله حیدری٬ رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور٬ ماجرا را انکار کرد و گفت این خبر در سال ۸۹ منتشر شده و فرد خاطی نیز در سال ۹۰ از کار اخراج شده است.

شنبه‌‌ای که گذشت٬ مرتضی تورک٬ معاون دادستان تهران٬ خبر داده بود که چند افسر نیروی انتظامی و وکیل دادگستری به اتهام “زمین‌خواری” بازداشت شده‌اند.

وی گفته بود که متهم اصلی در بخش پلیس فرودگاه‌ها مشغول به کار بوده و با هم‌دستی چند تن از همکاران خود زمین و املاک برخی ایرانی‌هایی را که اوائل انقلاب از ایران فرار کرده‌اند با پرونده‌سازی به نام اقوام خود کرده است.

این مقام قضائی افزوده بود که افسر مذکور پس از دسترسی به فایل اطلاعات افرادی که در دهه اول انقلاب فرار کرده‌اند از طریق کلانتری‌ها اقدام به پرونده‌ سازی کرده و املاک آن‌ها را در اختیار گرفته است.

ماجرای زمین خواری افسر نیروی انتظامی تکذیب شد

یک روز پس از سخنان معاون دادستان تهران٬ نبی‌الله حیدری٬ رییس پلیس فرودگاه‌های کشور٬ با رد اظهارات معاون دادستان تهران٬ اعلام کرد که این پرونده مربوط به سال ۸۹ است.

وی در این‌باره گفت: “این فرد که در پلیس فرودگاه مشغول بود در زمان فراغت خود در یکی از بنگاه‌های ملکی که متعلق به اقوامش بود فعالیت داشت و با توجه به شناختی که از زمین‌های محدوده خود داشتند اقدام به خرید و فروش زمین می‌کردند لذا از آنجا که این فرد به هیچ یک از اسناد طبقه‌بندی دسترسی نداشت نقش وی در زمینه بهره‌گیری از اطلاعات پلیس فرودگاه در کلاهبرداری‌های خود منتفی است”.

وی همچنین اضافه کرد که این مامور چند ماه در بازداشت نیروی انتظامی بود و نیروی انتظامی او را “قبل از صدور کیفر خواست” از نیروی انتظامی اخراج کرده است.

چیزی که در این میان جالب است شیطنت و سواستفاده رسانه های خبری دروغین و مخالف جمهوری اسلمی در این بین است …

ماجرای زمین خواری افسر نیروی انتظامی تکذیب شد

tags

,اخبار داخلی, اخبار داغ, اخبار روز ایران و جهان, اخبار سیاسی, اخبار مهم, ایران, تیتر خبرها, خبر ضد جمهوری اسلامی, خبرهای داغ, خبرهای مهم, زمین خواری, نیروی انتظامی, پرونده زمین خواری نیروی انتظامی

تاریخ ۲۶ تیر      

تعداد بازدید ۳      

موضوعاتاخبار اقتصادی,اخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.