ماجرای عکس جعلی عادل فردوسی پور +


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

عکس فتوشاپی فردوسی پور ، ماجرای عکس جعلی عادل فردوسی پور : سال‌ها پیش شاید زمانی که فردوسی‌پور هنوز به این درجه از محبوبیت نرسیده بود، درگیر موضوعی شبیه آنچه امروز برای سوشا مکانی پیش آمده، شد.

عکس جعلی عادل فردوسی پور

عکس فتوشاپی بلای جان عادل فردوسی پور!

 
عکسی از عادل فردوسی‌پور در فضای مجازی منتشر شد که می‌توانست برایش دردسرساز شود، اما او توانست ثابت کند این عکس فتوشاپی است. متن زیر دقیقاً از فایل صوتی مکالمه مازیار ناظمی و عادل فردوسی‌پور از پادکست ناظمی استخراج شده است:
 
ناظمی: خیلی برایت داستان درست می‌کنند. از درست کردن عکس‌هایت که در فلان مهمانی بوده‌ای تا جوک‌ها و اداهایی که برای تو و کسانی مثل دایی درمی‌آورند.
 
فردوسی‌پور: آن عکس را که دیده‌ام. برایم جالب بود. طرفی که عکسش را در مهمانی سال فلان انداخته‌اند و سر مرا روی بدنش گذاشته‌اند، حداقل ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر از من کوتاه‌تر است. حاضرم به هر چهره‌‌نگار یا هرکس دیگری این را ثابت کنم که قدش ۳۰ سانت از من کوتاه‌تر است. به‌هر‌حال این طبیعی است. من تمام تلاشم این است که همیشه سالم زندگی کنم. حالا اگر با فتوشاپ عکسی را درست کنند، دیگر از دست من کاری برنمی‌‌آید. ۳۰ سانت؟!
 
بگذریم. چند سال پس از آن، نسخه فارسی سایت گل عکسی روی خروجی‌اش قرار داد که بر خلاف مورد قبل کمی قابل انتشارتر است. عکس شب سال نوی میلادی ۱۹۹۷ که عادل، خیابانی و سعید توابی تهیه‌کننده سابق برنامه‌های فوتبالی تلویزیون در آن حضور دارند و به گفته یکی از حاضران در عکس، بازی آرسنال و لیورپول را تماشا می‌کردند. از فردوسی‌پور، نقل شده که این عکس هم فتوشاپ است. در عکس، او با پیراهنی یقه کاردینالی و ته ریش حضور دارد که خیلی با امروزش فرق دارد. عکس فتوشاپی فردوسی پور ، ماجرای عکس جعلی عادل فردوسی پور

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.