ماجرای قاتل شدن یک حاجی در حج!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رسانه های سعودی نیز ضمن تأیید این خبر اعلام کردند که این حاجی کویتی iبه شدت ابراز ندامت کرده اما دادگاه عربستان دستور داده تا وقت برگزاری دادگاه باید او در زندان بازداشت باشد.

به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از شیعه آنلاین، خبرها رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که دادگاه عمومی شهر مکه مکرمه یک حاجی کویتی iبه نام «فالح الظفیری» را iبه اتهام قتل عمد یک جوان سعودی بازداشت و روانه زندان کرد.

گفته می گردد این حاجی کویتی در أیام حج با جوان سعودی iبه شدت درگیر شد که در آن جوان iبه قتل رسید. حاجی کویتی پس از بازداشت iبه جرم خود اعتراف اما گفت غیر عمد او را کشته است.

در همین جهت رسانه های سعودی نیز ضمن تأیید این خبر اعلام کردند که این حاجی کویتی iبه شدت ابراز ندامت کرده اما دادگاه عربستان دستور داده تا وقت برگزاری دادگاه باید او در زندان بازداشت باشد.

«فالح الظفیری» در این باره گفت: من با هدف انجام اعمال حج iبه عربستان مسافرت کردم. هدفم دعوا کردن نبود. همه ماجرا یک اتفاق اتفاقی بود که از روی عصبانیت دو طرف رخ داد.

رسانه های سعودی در این باره نوشتند: پیش بینی می گردد که دادگاه حکم اعدام این حاجی کویتی را صادر کند اما با توجه iبه ندامت او و تلاش وکلای مدافعش برای راضی کردن خانواده مقتول، این احتمال وجود دارد که او مورد عفو قرار گیرد زیرا زائر خانه خدا بوده است.
 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.