مارادونا جانشین زیکو می شود

۳۰م آذر ،

دیگو مارادونا سرمربی سابق الوصل امارات که چند ماه پیش به سبب کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد به نیمکت تیم ملی فوتبال عراق نزدیک شد و به احتمال زیاد جانشین زیکو برزیلی در این تیم خواهد شد.

رسانه های آرژانتینی اعلام کردند که مارادونا زیر ذره بین سران فوتبال عراق قرار گرفته است و به نظر می رسد که تا چند روز آینده رسما هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

هرنان توفونی مدیر برنامه های مارادونا در گفتگو با رسانه های آرژانتینی عنوان کرد: از فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد داشته ایم و با مارادونا صحبت کرده ایم. قرار است که فدراسیون فوتبال عراق نشست نهایی خود را در این زمینه برگزار کند و پیشنهاد مناسب خود را ارائه دهد. به احتمال زیاد عقد قرارداد با مارادونا قبل از پایان سال ۲۰۱۲ خواهد بود.

وی افزود: مارادونا دوست دارد که هدایت تیم ملی فوتبال عراق در جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل را بر عهده گیرد و آماده است تا جانشین زیکو در این تیم شود.

زیکو سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در ماه نوامبر قبل به سبب پرداخت نشدن مطالباتش از هدایت این تیم استعفا داد. وی در ۲۱ بازی که هدایت عراقیها را بر عهده داشت ۱۰ پیروزی،۶ تساوی و ۵ شکست به دست آورد.

قرارداد این سرمربی برزیلی با عراق تا سال ۲۰۲۲ بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.