مارتینز: از حضور گواردیولا هیجان‌ زده‌ایم

۲۸ام بهمن ،

حضور گواردیولا در بایرن‌مونیخ شوکی در رختکن این تیم به وجود آورد، تا جایی که به بازیکنان گفته شد زیاد دربارهٔ آینده خود در باشگاه صحبت نکنند.

به گزارش فارس،هافبک اسپانیایی در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا دربارهٔ خوش‌بینی به وجود آمده در باشگاه به دلیل این خبر و ماه‌های اولیه حضور در بایرن‌مونیخ صحبت کرد.

بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو تأیید کرد که پس از ورود به آلمان دچار تردید شده و افزود: وقتی به بایرن پیوستم، نگران بودم؛ اما کارها واقعا عالی پیش رفت.

خاوی مارتینز در خصوص حضور گواردیولا نیز اظهار داشت: آیا ما هم مثل بارسلونای گواردیولا بازی خواهیم کرد؟ بایرن در حال حاضر هم عالی بازی می‌کند. بازیکنان از حضور وی در تیم در فصل آینده هیجان زده شده‌اند.

بازیکن اسپانیایی به نظم زیادی که در باشگاه جدیدش وجود دارد تأکید کرد و گفت: بایرن باشگاهی بزرگ و بخشی از خانواده‌ام است. آنها به وضوح به من گفتند که باید مبلغ ۴۰ میلیون یورویی که آنها برای انتقالم پرداخت کردند را فراموش کنم.

مارتینز در اولین فصل حضورش در بایرن منتظر دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا است و به نبرد سنتی میان بایرن و رئال مادرید در این مسابقات اشاره کرد.

وی اضافه کرد: با تماشای دوئل‌های بایرن و رئال در لیگ قهرمانان بزرگ شدم و امیدوارم که بتوانم یک بار در این مسابقه به میدان بروم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.