مارسلو: دورتموند شبیه رئال بازی می کند

۲۶فروردین۱۳،

رئالی ها که به دنبال دهمین قهرمانی شان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می باشند، باید در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با دورتموند روبرو شوند؛ تیمی که نتوانستند در نیمه نهایی مقابل آن به پیروزی برسند.

مارسلو در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:” ما خیلی شبیه دورتموند هستیم زیرا آنها از حمله کردن نمی ترسند؛ از این نظر، ما شبیه هم هستیم.

ما واقعا به دنبال رسیدن به فینال هستیم و کاملا آماده ایم. همه بازیکنان تیم با هم نزدیک می باشند و این را در زمین نشان می دهند.

در خیابان می شنوم که هواداران دائما در مورد دهمین قهرمانی صحبت می کنند و می دانم که این رویای آنهاست اما ما ابتدا باید به فینال برسیم. باید آرام آرام پیش برویم.

ما از اینکه به مراحل پایانی رسیدیم، خیلی خوشحالیم. بازی در برنابئو یک اتفاق ویژه است و امیدوارم که بتوانیم بهترین بازی مان را ارائه بدهیم.”

مارسلو همچنین روبرت بواندوفسکی، مهاجم لهستانی دورتموند، را بزرگترین خطر این تیم می داند اما تاکید کرد که نباید تنها روی متوقف کردن این بازیکن تمرکز کرد.

” ما می دانیم که تیم آنها قدرتمند است و ما نباید تنها روی یک بازیکن تمرکز کنیم اما دفاع کردن مقابل لواندوفسکی دشوار است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.