ماری: در خواب دیدم که قهرمانی در گرند اسلم چه احساسی دارد

به گزارش منابع خبری، این تنیس باز ۲۵ ساله در فینال تنیس ویمبلدون مغلوب ‘راجر فدرر’ مرد شماره یک تنیس جهان شد اما چندی پیش در فینال تنیس المپیک لندن انتقام این شکست را گرفت و با غلبه بر حریف سوییسی خود، مدال طلای بازی های ۲۰۱۲ را به گردن آویخت.

ماری در این باره گفت: چهار روز بعد از فینال ویمبلدون خواب دیدم که قهرمان این مسابقات شده ام. صبح که از خواب بیدار شدم احساس بهتری داشتم. سپس چند روز بعد از المپیک خواب دیدم که در فینال این بازی ها شکست خورده ام و وقتی بیدار شدم از اینکه چنین اتفاقی نیفتاده بود خوشحال شدم.

ماری در حالی تا کنون موفق به قهرمانی در یک مسابقه گرند اسلم نشده است که هم دوره های او یعنی فدرر، رافائل نادال و نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی اوپن آمریکا پرچمداران این رقابت ها هستند.

ولی او با اعتماد به نفسی که بعد از قهرمانی در المپیک پیدا کرده است، گفت: باید از این به بعد بیشتر تلاش کنم.

وی پس از حضور در رقابت های تورنتو و سین سیناتی اکنون با آمادگی کامل پا به مسابقات اوپن آمریکا گذاشته است.

ماری برای شرکت در تنیس اوپن آمریکا یکی از هتل های واقع در محله های آرام تر نیویورک را انتخاب کرده است تا از سر و صدای شلوغی این شهر دور بماند.

وی در این باره گفت: فقط می خواهم وقتی به اتاقم بر می گردم، بتوانم آرامش داشته باشد. نیویورک شهر بسیار بسیار شلوغی است مخصوصا اگر درست در وسط منهتن باشید.

با توجه به غیبت نادال در مسابقات اوپن آمریکا به دلیل آسیب دیدگی زانو، احتمال رویارویی جوکوویچ با ماری یا فدرر تا بازی فینال وجود نخواهد داشت اما دو فینالیست ویمبلدون ممکن است در نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

ورزشی**۹۱۲۶**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۲۷۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.