مازایار زارع: تمام خانواده ام را آوردند جلوی چشمم

۲۸م آذر ،

مازیار زارع به شدت از رسانه ها و مدیران پرسپولیس انتقاد کرد و می گوید فحش هایی که خورده حاصل جوی است که برایش ایجاد شده بود.

ممتازنیوز: مازیار زارع که شب بدی را در باخت سنگین تیمش برابر پرسپولیس سپری کرد ، دربارهٔ اتفاقات این بازی گفت:«وقتی یک روزنامه ای نصف صورت من را منتشر می کند و تیتر می زند ، تسویه حساب مردم جریح می شوند. من ووقتی به پرسپولیس گل زدم ، خوشحالی کردم و این کار هم حقم بود. نمی توانستم فیلم بازی کنم چون برای شهرم و مردمش بازی می کردم.» او ادامه داد:« مردم بسیار چیزها را دربارهٔ جدایی من نمی دانند .

من بازیکن آزاد بودم ولی آقایان گفتند تو بازیکن مازادی و با آبرویم بازی کردند . هنوز ۱۵۰ میلیون طلب دارم اما این پول را کردند ۱۱ میلیون . من در باشگاه به همه زنگ زدم حتی به یکسری از آقایانی که تا حالا جلوی دوربین هم نیامدند. اینجا به زن ، مادرم و خواهرم توهین کردند ، ولی هیچ اتفاقی نمی افتد چون مدیر این تیم رویانیان است. من با هیچ کس در پرسپولیس مشکلی ندارم.»

او در ادامه گفت:«من هیچ وقت نگفتم وای به حال پرسپولیس ولی این جمله از زبان من انتشار یافت تا حاصلش همینی شود که در ورزشگاه دیدیم.»مازیار جملاتش را اینگونه تمام کرد:«من هیچ با مشکلی با هواداران پرسپولیس ندارم چون آنها بسیار از واقعیت ها را نمی دانند.»

خبرآنلاین 


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.