مانده تسهیلات بانک تجارت به ۳۱۰هزار میلیارد رسید

۲۱ام بهمن ،

مانده تسهیلات بانک تجارت به ۳۱۰هزار میلیارد رسید | چاپ |
شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۲:۵۳

بینا- مانده تسهیلات بانک تجارت در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور تا پایان آذرماه به بیش از ۳۱۰هزار میلیارد ریال رسید.
به گزارش بینا، این بانک در بخش خدمات و بازرگانی بالغ بر۹۲۲۸۳ میلیارد ریال و بخش صنعت و معدن ۹۲۲۷۴ میلیارد ریال بخش ساختمان و مسکن ۶۴۷۸۴هزار میلیارد و بخش کشاورزی ۵۴۳۸۶هزار میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف کشور پرداخت نموده است.
بانک تجارت همچنین در راستای همراهی با برنامه‌های دولت خدمتگزار در پروژه‌های مسکن مهر بیش از ۳۶۶۱ میلیارد ریال تسهیلات به هموطنان عزیز پرداخت کرده است. این در حالی است که مانده قرض‌الحسنه این بانک تا تاریخ مذکور بالغ بر ۱۴هزار میلیارد ریال بوده‌است.
همچنین این بانک در بخش مسکن روستایی ۴۹۱۰میلیارد ریال و بخش اقشار خاص(خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان) ۴۰۵۸میلیارد ریال تسهیلات اعطاء کرده است.
گفتنی‌است بانک تجارت تاکنون با تخصیص بیش ۳۸ میلیارد و پانصدمیلیون ریال از محل حساب‌های قرض‌الحسنه خود، سبب آزادی ۱۹۶ نفر از مددجویان زندانی بدهکار دیه شده و همچنین با پرداخت بیش از ۵۱۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه، زمینه آزادی بیش از ۳۷۰۰ نفر از زندانیان نیازمند و مشمول جرایم غیر عمد معرفی شده از سوی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در استان‌های مختلف کشور را فراهم آورده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.