مانور زلزله گسل شمال ری در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، از برگزاری مانور زلزله گسل شمال ری در ستاد مدیریت بحران این منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و‌‌آغاز سال تحصیلی تازه برگزاری مانور زلزله گسل شمال ری  در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مانور زلزله در مقیاس ۵/۵ ریشتر گسل شمالی ری را لرزاند با حضور کلیه اعضای سازمان های داخل سازمانی و برون سازمانی در دستور مدیریت بحران منطقه ۱۹ برگزار خواهد شد.
علیزاده با اشاره به نحوه ی برگزاری این مانور گفت: در مانور زلزله ۵/۵ مقیاس در ریشتر گسل شمال ری نتایج مخرب و ایجاد خرابی های حاصل از این زلزله در محلات اسماعیل آباد، دولتخواه و نعمت آباد و نیز بسته شدن راه های مواصلاتی در سطح منطقه ۱۹ مورد مطالعه، ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مانور زلزله گسل شمال ری روز ۶ مهر ماه سال ۹۲ در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ برگزار می گردد،‌ علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:
تجمع نمایندگان سازمانهای داخل سازمانی و برون سازمانی در پایگاه مدیریت بحران منطقه ۱۹ در ۶ مهرماه سال جاری و هدایت این مانور از طریق سیستم های ماهواره ای و تلویزیون های شهری از اقدامات اجرایی این طرح است./ف
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.