مانچینی: منچستریونایتد هنوز گزینه محبوب قهرمانی است

خبرگزاری آریا – با وجود پیروزی آبی پوشان در شهرآورد منچستر و صعود به صدر جدول لیگ برتر،‌مانچینی هنوز معتقد است یونایتد گزینه محبوب قهرمانی لیگ برتر است. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، شب گذشته در دیدار سرنوشت ساز دو تیم همشهری در ورزشگاه اتحاد شاگران مانچینی با تک گل وینسنت کمپانی حریف را شکست داده به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند. با این همه مانچینی بر این باور است که نبرد قهرمانی “هنوز تمام نشده” است.
تنها دو دیدار به پایان مسابقات فصل جاری لیگ برتر انگلستان باقی مانده و منچسترسیتی با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. چنانچه این تیم بتواند فاصله خود با شیاطین سرخ را در دودیدار باقی مانده حفظ کند،  بخت آنرا دارد که پس از ۴۴ سال قهرمان انگلستان شود.
شاگردان مانچینی در نخستین دیدار پیشرو به نیوکاسل می روند و منچستریونایتد میزبان سوانزی است. مانچینی معتقد است که دیدارهای باقی مانده یونایتد آسان تر است.
“دو دیدار دشوار برابر نیوکاسل و رنجرز پیش رو داریم. یکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کند و دیگری برای بقا در لیگ برتر. اینکه الان صدرنشین هستیم مهم است اما مهم تر آن است که بعد از سیزدهم می (۲۴ اردیبهشت) کماکان صدرنشین باشیم.
ظاهرا در دیدار شب گذشته فرگوسن آرایش دفاعی به تیم داده بود زیرا یک امتیاز این دیدار آنها را در موقعیت مناسب کسب بیستمین جام قهرمانی قرار می داد. مانچینی در این باره می گوید:
“ما بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم. البته کار دشواری بود چون تمام بازیکنانشان در وضعیت دفاعی بودند.”
منچسترسیتی توانست در چهار دیدار فاصله هشت امتیازی با یونایتد را پر کند.
” در ۲۸ بازی صدرنشین بودیم و استحقاق صدرنشینی داشتیم. در این دوبازی هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد، اما بازیکنان سیتی تنها باید به یادآورند که شش هفته پیش با اختلاف ۴ امتیاز با یونایتد صدرنشین بودیم، اما در دو هفته همه چیز از دست رفت. نتیجه اینکه تا حالا هیچ کاری انجام نداده ایم  و تنها به موقعیت قبلی خود بازگشته ایم.”


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.