ماهینی: از همان هفته اول امتیاز می خواهیم/ تا دربی یک تیم ششدانگ می شویم

حسین ماهینی گفت: لیگ که شروع شود، همه تیم ها به چند هفته ای زمان نیاز دارند تا به شرایط ایده آل برسند. ما می خواهیم با شروع بازی ها خوب عمل کنیم و قطعا تا بازی دربی ششدانگ می شویم.

مدافع ملی پوش پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: بدنسازی را به خوبی تمام کردیم و در حال حاضر با خروج از فشار بدنسازی تمرینات به گونه ای است که بدن ها کم کم آماده مسابقات شود و در حال حاضر کارهای سرعتی را انجام می دهیم.

وی افزود: در سه، چهار جلسه تمرینی که با حضور آقای مانوئل انجام دادیم، شرایط خوبی بوجود آمده است. او کارنامه مشخصی دارد و سردار رویانیان یک مربی بزرگ را برای تیم بزرگ پرسپولیس آورد. به نظرم همه چیز برای شروع یک فصل بسیار خوب مهیا شده است و از اینجا به بعد باید تمام تلاش خود را معطوف به آن کنیم که هر چه بهتر در بازی ها حاضر شویم.

ماهینی ادامه می دهد: همیشه اینطور است که با شروع لیگ همه تیم ها چند هفته ای زمان می خواهند تا به آمادگی خوبی برسند. البته ما قصد داریم با شروع بازی ها امتیازات لازم را جمع کنیم اما در هر صورت تا هفته ششم که بازی دربی انجام خواهد شد، صد در صد آماده خواهیم شد و به یک تیم ششدانگ تبدیل می شویم.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.