ماهینی: نمی‌توانم بیشتر از این توضیح بدهم، بازیکنان مقصر نیستند

۱۴م آذر ،

بازیکنان پرسپولیس معتقدند حق تیم‌شان باخت برابر تراکتورسازی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکنان پرسپولیس پس از شکست تیم‌شان برابر تراکتورسازی در آخرین بازی نیم فصل اول به اظهارنظر دربارهٔ این بازی پرداختند.

غلامرضا رضایی: حق‌مان باخت نبود

متاسفانه چند بازیکن سه اخطاره و مصدوم داشتیم که به این بازی نرسیدند. البته خوب بازی نکردیم اما فکر می‌کنم حداقل می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم. روی یک ضد حمله که نمی‌دانم آفساید بود یا نه و فکر می‌کنم کمک داور اشتباه کرد گول خوردیم. تراکتورسازی هم مثل ما بود و آنچنان موقعیت نداشت.

سید جلال حسینی: داور می‌توانست سخت‌گیرانه‌تر برخورد کند

ما امروز خوب نبودیم و شرمنده هواداران شدیم. غیبت چند بازیکن تاثیرگذارمان در روند بازی نقش داشت. من در لحظات پایانی بازی کمی عصبی شده بودم چرا که بازیکنان تراکتورسازی می‌خواستند با وقت کشی زمان بازی را تلف کنند. وقتی دیدم مظفری‌زاده به دهنوی تذکر نمی‌دهد به او گفتم زودتر زمین را ترک کن. به نظر من داور می‌توانست با آن‌ها سخت‌گیرانه‌تر برخورد کند چرا که قبل از او هم بازیکن تراکتورسازی وقت را تلف می‌کرد.

ماهینی: هواداران بدانند ما بازیکنان مقصر نیستیم

ما امروز خوب بازی نکردیم اما هواداران این موضوع را بدانند که هیچ چیزی تقصیر ما بازیکنان نیست، ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم و فقط می‌خواهم این را بگویم که ما بازیکنان کار خودمان را کردیم، به هواداران حق می‌دهم که از این نتیجه ناراحت باشند اما همان طور که گفتم مشکل ما نیستیم. نمی‌توانم بیشتر از این توضیح دهم.

شهاب گردان: از ژوزه بپرسید چرا نیمکت‌نشین بودم

به هر حال تصمیم ژوزه این بود که من در این بازی روی نیمکت بنشینم. من با نیلسون دوستم و او را دوست دارم. فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشت و روی گل هم مقصر نبود. مشخص نیست نیم فصل چه اتفاقی برایم می‌افتد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.