ماهی‌ها به نیاوران می‌روند

۰۱م اسفند ،

سرای هنر میزبان اولین نمایشگاه خود می‌شود

نمایشگاه نقاشی‌های سید ابراهیم مصطفوی با عنوان ماهی‌ها عصر جمعه ۴ اسفند ماه در سرای هنر فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، مصطفوی در این نمایشگاه ۱۵ اثر اکرلیک روی بوم را در سایز ۹۰ در ۹۰ به تماشای عموم می‌گذارد.

سید ابرهیم مصطفوی در خلق این آثار سعی در تلفیق فرم‌های سنتی ایرانی با فضاهای مدرن داشته، او طرح‌هایی از فرش ایرانی را با محیط‌ها و رنگ‌های معاصر درآمیخته است. رنگ‌های آثار هنرمند در این آثار، بسیار شاد و سر زنده می باشند و به نوعی از طرح فرش‌های ایرانی نشات می‌گیرند. ماهی یکی از المان‌ها بارز آثار این دوره مصطفوی ست. طرح فرش‌ها در برخوردشان فرم‌هایی از ماهی را در چشم بیننده القاء می‌کنند.

سید ابراهیم مصطفوی متولد ۱۳۳۰ کرمان است و تا کنون برپایی ۳۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی را در کارنامه خود داشته است.

نمایشگاه نقاشی سید ابراهیم مصطفوی تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه در سرای هنر فرهنگسرای نیاوران دایر می‌باشد و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از این آثار در سرای هنر واقع در انتهای خیابان پاسداران، رو به روی پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران دیدن نمایند.

سرای هنر فرهنگسرای نیاوران با کاربری کافه گالری فضای مناسبی برای ارائه و نمایش آثار هنرهای تجسمی و برگزاری نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود که قابلیت تازه‌ای در کنار امکانات متعدد فرهنگسرای نیاوران ازجمله گالری‌های شماره یک و شماره ۲، سالن اصلی و سالن گوشه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.