ماکو ، سرخس، خرمشهر و چابهار / نمایش فیلم‌های یک جشنواره در چهار گوشه ایران

۲۵اردیبهشت،

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیام یاس، مهدی حقیقی با اعلام این خبر افزود: هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های این چهار گوشه مانند برنامه‌های تهران خواهد بود و درتمامی شهرستان‌ها و مناطق اشاره شده، داوری‌ها به طورمستقل و با هماهنگی جشنواره و ادارات کل ارشاد اسلامی استان مزبوطه صورت می‌گیرد.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم یاس ، درباره تولیدات استان‌ها برای این دوره ، توضیح داد: ازمیان تولیدات سالانه فیلم‌های ویدئویی که در جشنواره به نمایش در می‌آید، حدود ۲۰ درصد آن تولیدات استانی است. ازاین رو می‌توان گفت که این میزان سهم قابل تأملی به حساب می‌آید.
 

حقیقی دربارهٔ زمان برگزاری اختتامیه‌های استانی نیز گفت: اختتامیه این مناطق پس از اختتامیه تهران برگزار می‌شود. بدین ترتیب که پس از برگزاری اختتامیه تهران، در چهار روز متوالی، شاهد برگزاری اختتامیه‌های  چهار مناطق دیگرخواهیم بود.
 

او دربارهٔ امکانات فنی این مناطق نیز توضیح داد: این شهرستان‌ها تمام امکانات فنی و جذب مخاطب را دارند. البته هرقدر مدیران استان در برگزاری این جشواره کوشاتر باشند این جشنواره می‌تواند در استان توفیقات بیشتری داشته باشد. امیدواریم این دوره جشنواره فیلم یاس بتواند تاثیر خوبی در بین مردم در چهار گوشه کشور داشته باشد. 

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» در دو بخش کلی مسابقه فیلم‌های ایرانی و مسابقه بین‌الملل از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۵ تیرماه در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور(ماکو، سرخس، خرمشهر و چابهار) برگزار می‌شود.
۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.