مایلی کهن، انصاریفرد و رجبی به اردوی تیم ملی فوتسال می‌آیند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از حضور محمد مایلی کهن، محمدحسن انصاریفرد و سعید رجبی در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  عباس ترابیان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان مسابقات جام جهانی تایلند را پیش رو دارد و برای اینکه حال و هوای این مسابقات برای اردوی تیم ملی حاکم شود، به این نتیجه رسیدیم که طی روزهای منتهی به اعزام تیم در خدمت تعدادی از پرافتخارترین اهالی فوتسال ایران باشیم که در رقابت‌های جام جهانی به موفقیت‌هایی رسیده‌اند.

 وی در ادامه افزود: براین اساس فردا چهارشنبه در ساعت ۱۷:۳۰ پذیرای آقای محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۱۹۹۲ و آقای سعید رجبی، آقای گل آن دوره از مسابقات بوده و از نقطه نظرات این عزیزان بهره مند خواهیم شد.

 رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در این برنامه قطعا آقای مایلی کهن به نکاتی اشاره خواهد داشت که می‌تواند برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۲ توشه‌ای ارزشمند باشد. حضور آقای رجبی که آقای گل جام جهانی بوده است هم می‌تواند ملی پوشان برای عملکرد بهتر در جام جهانی تشویق و ترغیب کند.

 ترابیان همچنین از حضور محمدحسن انصاریفرد، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در اردوی این تیم خبر داد و گفت: روز شنبه هفته پیش رو نیز در خدمت آقای انصاریفرد خواهیم بود. قطعا حضور ایشان که سال‌ها سرمربی تیم ملی فوتسال بوده است، روحیه ملی پوشان را تقویت خواهد کرد./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.